درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 09:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10465صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 اردیبهشت 1393 - 13:27
فعالیت‌ ادارات‌ روابط‌ عمومی‌ تنها‌ در‌ تبلیغ‌ مدیر‌ خلاصه‌ شده‌ است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: روابط عمومی بازوی تبلیغی مدیر نیست و باید به انعکاس عملکرد دستگاه خود بپردازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: روابط عمومی بازوی تبلیغی مدیر نیست و باید به انعکاس عملکرد دستگاه خود بپردازد.


به گزارش شارا عارف‌ شیرزاد‌ در‌ گفتگو‌ با‌ خبرنگار‌ مهر‌ تصریح‌ کرد:‌ این‌ در‌ حالی‌ است‌ که‌ در‌ برخی‌ ادارات‌ روابط‌ عمومی‌ تنها‌ فعالیت‌ خود‌ را‌ در‌ تبلیغ‌ مدیر‌ خلاصه‌ کرده‌ است.
به‌ گفته‌ شیرزاد‌ این‌ مهم‌ نه‌ تنها‌ تعامل‌ رسانه‌ با‌ ادارات‌ را‌ مختل‌ کرده‌ است،‌ بلکه‌ زمینه‌ حضور‌ افراد‌ غیر‌ متخصص‌ در‌ روابط‌ عمومی‌ ها‌ را‌ موجب‌ شده‌ است.


وی‌ تصریح‌ کرد:‌ در‌ برخی‌ مواقع‌ حتی‌ مشارکت‌ روابط‌ عمومی‌ در‌ رپورتاژ‌ آگهی‌ نیز‌ به‌ گوش‌ می‌ رسد‌ که‌ دور‌ از‌ شان‌ فعالیت‌ این‌ حوزه‌ است.


وی‌ خواستار‌ توجه‌ مدیران‌ در‌ انتخاب‌ کارشناسان‌ روابط‌ عمومی‌ ها‌ شد‌ و‌ اضافه‌ کرد:‌ با‌ وضعیت‌ فعلی‌ رسانه‌ ها‌ در‌ تعامل‌ با‌ ادارات‌ مشکلات‌ قابل‌ توجه‌ دارند.

مدیر‌ مسئول‌ هفته‌ نامه‌ فروغ‌ آذربایجان‌ بخش‌ دیگری‌ از‌ تولیدات‌ ضعیف‌ رسانه‌ ای‌ را‌ به‌ ورود‌ افراد‌ غیر‌ متخصص‌ در‌ حرفه‌ خبرنگاری‌ می‌ داند.
شیرزاد‌ تاکید‌ دارد‌ که‌ در‌ حال‌ حاضر‌ عدم‌ تخصص‌ موجب‌ شده‌ آفت‌ کپی‌ پیست‌ مطبوعات‌ اردبیل‌ را‌ قبضه‌ کند.


وی‌ افزود:‌ عدم‌ تولید‌ و‌ تحلیل‌ خبر‌ حتی‌ در‌ برخی‌ خبرگزاری‌ ها‌ به‌ عنوان‌ پایگاه‌ های‌ خبری‌ نیز‌ مشاهده‌ می‌ شود.


عضو‌ هیئت‌ رئیسه‌ خانه‌ مطبوعات‌ استان‌ نقش‌ این‌ نهاد‌ صنفی‌ در‌ تعیین‌ لیست‌ خبرنگاران‌ متخصص‌ را‌ کلیدی‌ عنوان‌ کرد‌ و‌ افزود:‌ رسانه‌ ها‌ در‌ این‌ خصوص‌ باید‌ با‌ خانه‌ مطبوعات‌ تعامل‌ کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد