درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10465صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 اردیبهشت 1393 - 14:03
فعالیت‌ ادارات‌ روابط‌ عمومی‌ تنها‌ در‌ تبلیغ‌ مدیر‌ خلاصه‌ شده‌ است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: روابط عمومی بازوی تبلیغی مدیر نیست و باید به انعکاس عملکرد دستگاه خود بپردازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: روابط عمومی بازوی تبلیغی مدیر نیست و باید به انعکاس عملکرد دستگاه خود بپردازد.


به گزارش شارا عارف‌ شیرزاد‌ در‌ گفتگو‌ با‌ خبرنگار‌ مهر‌ تصریح‌ کرد:‌ این‌ در‌ حالی‌ است‌ که‌ در‌ برخی‌ ادارات‌ روابط‌ عمومی‌ تنها‌ فعالیت‌ خود‌ را‌ در‌ تبلیغ‌ مدیر‌ خلاصه‌ کرده‌ است.
به‌ گفته‌ شیرزاد‌ این‌ مهم‌ نه‌ تنها‌ تعامل‌ رسانه‌ با‌ ادارات‌ را‌ مختل‌ کرده‌ است،‌ بلکه‌ زمینه‌ حضور‌ افراد‌ غیر‌ متخصص‌ در‌ روابط‌ عمومی‌ ها‌ را‌ موجب‌ شده‌ است.


وی‌ تصریح‌ کرد:‌ در‌ برخی‌ مواقع‌ حتی‌ مشارکت‌ روابط‌ عمومی‌ در‌ رپورتاژ‌ آگهی‌ نیز‌ به‌ گوش‌ می‌ رسد‌ که‌ دور‌ از‌ شان‌ فعالیت‌ این‌ حوزه‌ است.


وی‌ خواستار‌ توجه‌ مدیران‌ در‌ انتخاب‌ کارشناسان‌ روابط‌ عمومی‌ ها‌ شد‌ و‌ اضافه‌ کرد:‌ با‌ وضعیت‌ فعلی‌ رسانه‌ ها‌ در‌ تعامل‌ با‌ ادارات‌ مشکلات‌ قابل‌ توجه‌ دارند.

مدیر‌ مسئول‌ هفته‌ نامه‌ فروغ‌ آذربایجان‌ بخش‌ دیگری‌ از‌ تولیدات‌ ضعیف‌ رسانه‌ ای‌ را‌ به‌ ورود‌ افراد‌ غیر‌ متخصص‌ در‌ حرفه‌ خبرنگاری‌ می‌ داند.
شیرزاد‌ تاکید‌ دارد‌ که‌ در‌ حال‌ حاضر‌ عدم‌ تخصص‌ موجب‌ شده‌ آفت‌ کپی‌ پیست‌ مطبوعات‌ اردبیل‌ را‌ قبضه‌ کند.


وی‌ افزود:‌ عدم‌ تولید‌ و‌ تحلیل‌ خبر‌ حتی‌ در‌ برخی‌ خبرگزاری‌ ها‌ به‌ عنوان‌ پایگاه‌ های‌ خبری‌ نیز‌ مشاهده‌ می‌ شود.


عضو‌ هیئت‌ رئیسه‌ خانه‌ مطبوعات‌ استان‌ نقش‌ این‌ نهاد‌ صنفی‌ در‌ تعیین‌ لیست‌ خبرنگاران‌ متخصص‌ را‌ کلیدی‌ عنوان‌ کرد‌ و‌ افزود:‌ رسانه‌ ها‌ در‌ این‌ خصوص‌ باید‌ با‌ خانه‌ مطبوعات‌ تعامل‌ کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد