درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10453صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 17 اردیبهشت 1393 - 09:21
خلاقیت چیست و چه ارزشی در روابط عمومی دارد؟
از آنجا که مجموعه گسترده ای از کار سازمان های آینده در سطح جهان انجام شد، بسیاری از کارها در چارچوب آژانس هایی که بدنبال همسانان خود هستند انجام می گیرد. اما شما در واقع نیازمند توجه به مصرف کنندگان هستید. اینکه عادات خرید آنها چگونه تغییر می کند، چه چیزی توجه آنها را در طبقات سوپر مارکت به خود جلب می کند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خلاقیت در رهبری، حل مشکلات و هنرها مورد استفاده قرار می گیرد. اما چه ارزشی برای کسب و کارها دارد؟


این واژه در زبان انگلیسی معادل «cre a tiv i ty» است. یک اسم که فنوتیک آن برابر « \?kre-(?)a-'ti-v?-te, ?kre-?-\» می باشد. به معنای توانایی ساخت چیز جدید، فکر جدید یا ایده جدید است.


در هسته اصلی آن، خلاقیت فرآیند آگاهانه حل مساله است. این حال مساله از دوران غارنشینی در عصر پارینه سنگی تا بحث های تکنولوژیکی امروز شرکت اپل وجود داشته است. با توجه به فضا، خلاقیت چیزی است که اکثر موجودات از آنه بهره مند هستند. این شامل پرندگان و زنبورهای عسل نیز می شود.


برای مثال، در روابط عمومی یک فکر خلاق به این فکر می کند چگونه می توانیم به گونه ای با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنیم که صدای برند ما در زمانه ای که مردم به شدت بمباران اطلاعاتی می شوند، به گوش مخاطبان برسد؟ یا چگونه می توان افراد را به کمک های مالی به یک موسسه خیریه تشورق کرد؟


در آژانس های تبلیغات و بازاریابی، خلاقیت عناصر هنری را شرح می دهد. از قبیل، حروفچینی، تصویر سازی و کلمات، و آنچه آنها برای حل مشکلات خود از آن استفاده می کنند.


همه ارتباطات بازاریابی به منظور حل یک مساله بوجود آمده اند: برای اطلاع رسانی، آموزش و یا سرگرمی. اما اگ ارتباطات توجه دیگران را جلب نمی کند یا در مقابل جمعیت ناتوان است چه؟


مشکل حل نشده است.
این است که ارتباطات بازاریابی نیازمند اجرای خلاقیت می باشد. خلاقیت نیازمند مقابله با مساله شایع از راه واقعی، خلاف عادت و مبتکرانه است. که ناگهان ما آن را اعلام می کنیم.


در نظر بگیرید قطعه ای مستقیم از بازاریابی را می توانید در جریان اهدای جایزه بهداشت افریقا را در نظر بگیرید که پزشکان دانش آموخته را تشویق می کند برای توسعه مراقبت های بهداشتی و کسب تجارب ارزشمند به افریقا بیایند. عنوان «نخستین تبلیغات رادیویی جهانی گوشی پزشکی» کاری بود که بخش بازاریابی انجام داد و در آن گوشی پزشکی در جعبه ای قرار داده شد. زمانی که سنسور فشار سنج به صدا در می آمد فایل صوتی مورد نظر شروع به اجرا می شد. بوم تاون، مغز پشت این ایده بود که تمام فارغ التحصیلان دوره پزشکی باید یک ست گوشی پزشکی داشته باشند، بنابراین ایده خود را میان تمام همکاران خود به اشتراک گذاشت.


از آنجا که مجموعه گسترده ای از کار سازمان های آینده در سطح جهان انجام شد، بسیاری از کارها در چارچوب آژانس هایی که بدنبال همسانان خود هستند انجام می گیرد. اما شما در واقع نیازمند توجه به مصرف کنندگان هستید. اینکه عادات خرید آنها چگونه تغییر می کند، چه چیزی توجه آنها را در طبقات سوپر مارکت به خود جلب می کند؟


مصرف کنندگان و عادات خرید آنها دائما در حال تغییرند و به همین دلیل روابط عمومی باید از خلاقیت برای جلب توجه آنها استفاده کند.


اما در همه این موارد فقط یک چیز ثابت باقی می ماند: «لذت» مصرف کنندگان زمانی که هر ارتباطی را تجربه می کنند، باید فکر کنند که با هوش هستند، اینکه متفکرانه عمل کرده اند، سرگرم شوند و بتوانند زمان خوشی را بگذرانند. این چیز جالبی است و باید هدف نهایی هر آژانسی باشد و در آن سعی خود را انجام دهند. این جایی است که «اجبار» در خلاقیت به درستی به کار گرفته می شود و اثر مورد نظر را باقی می گذارد.


منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/12/112642.html
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد