درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10452صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 17 اردیبهشت 1393 - 09:18
ارزش واقعی لایک های فیسبوک برای روابط عمومی
همانطور که همه ما می دانیم، لایک های فیسبوک برابر فروش نیست. بنابراین ارزش واقعی آن در کجاست؟ آیا لایک شدن یک برند برای او هدیه گزافی است یا خیر؟ در واقع، آیا گناه بزرگی است که یک شرکت در بخش بازاریابی خود از فیسبوک استفاده نکند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-همانطور که همه ما می دانیم، لایک های فیسبوک برابر فروش نیست. بنابراین ارزش واقعی آن در کجاست؟ آیا لایک شدن یک برند برای او هدیه گزافی است یا خیر؟ در واقع، آیا گناه بزرگی است که یک شرکت در بخش بازاریابی خود از فیسبوک استفاده نکند؟


من اخیرا کتابی را که مارتین لیندستورم و تیم فرانک اندرسون در سال 2000 با نام «ساخت برند در اینترنت» نوشته بودند را بازخوانی کردم. چشم انداز اینترنت به شدت از سال 2000 تغییر کرده بود به ویژه در سال 2003 با ورود لینکداین، سال 2004 با ورود فیسبوک، سال 2006 با ورود توییتر و سال 2010 با ورود پینترست.


گوگل به عنوان یک پروژه تحقیقاتی دوره دکترا در دانشگاه استنفورد در سال 1996 کلید خورد. به وضوع چشم اندازها و تواناییهای تجاری آن از ابتدا روشن بود اما بدون جزئی از رسانه اجتماعی. پس از پیشنهادهای نا موفق شراکت با فیسبوک، مدیرعامل گوگل، اریک اشمیت اذعان داشت که چیز بسیار بزرگی را از دست داده است. در حالیکه بیانیه درآمد گوگل در سال گذشته 5 برابر فیسبوک بوده، چرا گوگل هنوز فکر می کند چیزی را از دست داده است؟


شاید به این دلیل که گوگل می توانست با دسترسی به پروفایل شخصی افراد، محتوای به مراتب بیشتری را برداشت کند. در حال حاضر فیسبوک دارد کاری را انجام می دهد که گوگل پیشتر امیدوار بود که بتواند آن را انجام دهد. هدف قرار دادن تبلیغات در پروفایل های شخصی. در قرن بیستم صحبت می کند: فیسبوک اهرم اصلی بازاریابی و روابط عمومی گوگل است.


در سال 2012، مانی وب گزارش داد، خرده فروشی آنلاین در افریقای جنوبی از مرز عادی گذراند. اما بازار ما هنوز بدون استقبال از خرده فروشی های آنلاین بدون زرق و برق به پیش می رود و این به دلیل بازاریابی آنلاینی است که هنوز حرفه ای نشده است.


ما سعی می کنیم همچنان که آقای لیندستورم یک بار اشاره کرده کلیک ها و بریک ها را به کار بریم. ما فکر می کنیم می توانیم به سادگی یک PDF از نشریه چاپی زیبا تهیه کرد و آن را در سایت قرار داد. یا همان تبلیغات بازرگانی خود را در یوتیوب قرا می دهیم. اما این کارها دیگر جواب نمی دهند.


ما نیاز به درک استفاده صحیح از واسطه ها داریم؛ که این به قرار دادن برند در بالاترین خط ارتباطات تجاری آنلاین نیست. این کار حتی به معنای ترجمه آنها برای فضای آنلاین هم نیست. استفاده صحیح از واسطه ها به معنای تعامل آنلاین است که می تواند از طریق بازاریابی فیسبوک، توییتر یا هر جای دیگری انجام شود. هرجایی که می تواند خلاقیت کافی را در تعامل با مردم داشته باشد.


بهترین راه به پیش بردن استراتژی ارتباطات سرمایه گذاری در زندگی دیگران است که باید در بستر رسانه های اجتماعی که آنها با آن در تعاملند صورت گیرد. استفاده از بازاریابی فیسبوکی برای لمس زندگی آنها و به طور همزمان برقراری ارتباط با برندهای مرتبط جواب می دهد. بدین شکل که حتی خودتان هم می توانید در گفتگوهای آنها مشارکت کنید. در نظر داشته باشید که گاهی ممکن است مصرف کننده حق داشته باشد و شما در این تعامل از او یاد می گیرید که خطای خود را اصلاح کنید و به جای بزرگنمایی های فریبنده، نمایشی واقعی از کالا و خدماتتان ارائه دهید.


معمای بعدی در شرکت های افریقای جنوبی و بازاریابانی که به نظر می رسد می خواهند بدون هیچ هزینه ای چیز بعدی را بدست آورند. این یک تصور اشتباه است که چون اینترنت رایگان می باشد، پس تبلیغات آنلاین و بازاریابی فیسبوک نیز باید رایگان باشد. پس چرا من باید هزینه ای را برای مصرف کنندگان خودم پرداخت کنم که بتوانن کالا و خدمت من را مشاهده کنند و حتی لایک های برند مرا در فیسبوک افزایش دهند؟
دلیل این چرا در اینجاست. اگر شما در رسانه اجتماعی مشارکت می کنید، شما در یک بازاریابی هدفمند شرکت کرده اید- این تمام نکته ای است که باید از استفاده بستر فیسبوک بدانید. استفاده از واسطه به گونه ای که طراحی شده است باید انجام گیرد. قصد خود را هنگامی که در فیسبوک بازاریابی می کنید باید بر شناسایی، طبقه بندی، بخش بندی و بسته بندی هایی قرار دهید که با شما مرتبط اند و تعامل می کنند. و این کار را تکرار کنید. بسته به اهداف مرتبط شما، شما می توانید دست به جیب شده و کم و زیاد برای آن هزینه کنید.


مهمترین بخش این است که هرگز چیزهایی را که در باب تبلیغات رسانه ای آموخته اید را فراموش نکنید. این یک سرمایه گذاری یک جا نیست که بعد از آن تلفن خود را خاموش کنید، همچنین یک مغازه نیست که به آن بیایند و خرید کنند، یا حتی یک پیشنهاد تکنیکی ویژه هم نیست. هرچند ممکن است تعدادی از این کارها را در کمپین های رسانه اجتماعی خود انجام دهید.


لایک های مرتبط و تعامل های مثبت به معنای تایید شماست، مثل پری بر روی کلاهتان یا شکافی در کمربندتان. بله لایک ها نشان می دهنده که مردم تا چه اندازه نسبت به شما احساس دارند. این به معنی کارت گزارش از یک بازار هدف است که می گوید: «سخت تر تلاش کن!»


منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/16/112645.html

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد