درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10383صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 15 اردیبهشت 1393 - 05:26
3 راه برای بهبود شرایط آژانس روابط عمومی در قبال مالیات
مالیات یکی از راه های عمده کسب درآمد دولت و نهادهای اجرایی مدنی است. مفهوم مالیات در کشور امریکا با ایران و کشورهایی که هنوز بازار آزاد را تجربه نکرده اند بسیار متفاوت است. در این یادداشت نویسنده می کوشد تا راه هایی را برای بهبود شرایط آژانس های روابط عمومی در قبال مالیات معرفی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، به شخصه در یکی از سال ها ضرر جدی از مالیات کردم. به گونه ای که پس از تجربه آن شرایط مسئول حسابداری ام به من گفت که در سال آینده شرایط کیف پولمان بهتر از امروز خواهد شد.

 

وقتی به اشتباه خودم فکر کردم به این نتیجه رسیدم که پرداخت مالیات شباهت زیادی میان پرداخت مالیات و روابط عمومی وجود دارد که عبارتند از:

 

شفافیت: اینکه بتوانید همه آنچه در چنته دارید و بر شما گذشته اعم از مثبت و منفی را مخفی نکنید. مطمئن شوید که کمپین روابط عمومی شما هیچ نقطه کوری ندارد و در مورد موارد پیش بینی های لازم را با شفافیت کامل انجام داده است. حتی اگر به اطلاعات مورد نیاز برای کمپین فکر می کنید، ریسک نکنید و قفل و کلید را در کنار هم قرار ندهید. بهتر است که درباره طراحی کمپین و نقاط ضعفی که در آن نیاز به آهن است، آن باز عمل کنید. ممکن است هزینه کاری که در کوتاه مدت انجام می دهید (در ضمن ناراحتی مشتری) بیشتر باشد اما در طولانی مدت از طریق شفافیت باعث حفظ مشتری و اطلاع رسانی کامل برای مشتریان می شوید.

 

صداقت: مطمئنا همه ما در معرض حساب و کتاب هایی قرار می گیریم و به آن فکر می کنیم که دولت دولت در مورد شرایط سخت آزادکاری که برای آن پنی پنی پول دریافت می کند چیزی نمی داند. اما واقعیت این است که اکثریت قریب به اتفاق امریکایی ها پرنده های مالیات خودشان را در نامه های بسیاری نگاه می دارند. این بخاطر یکپارچگی شخصی است که درگیر آن هستند. مشابه آن در روابط عمومی نیز وجود دارد. شما همیشه یک کمپین کارا برای پیروزی و تجلیل از رئیس خودتان برگزار نمی کنید. اما نشان می دهید که گام های عاقلانه برداشته اید که در همه مراحل می تواند منافع سازمان را از طریق ارتباطات بازاریابی مناسب و معقول تامین کند.

 

به موقع بودن: هیچگاه روابط عمومی خود را در جایگاه ضعف قرار ندهید، فقط به این دلیل که آخرین مهلت برای تشکیل پرونده مالیاتی تعیین شده است. بله پرداخت کنندگان مالیات می توانند از برخی مزایایی که برای پرداخت مالیاتشان ارائه می شود استفاده کنند، اما اما این برای روابط عمومی که می خواهد با سرعت آنچه دیکته شده را ترجمه کند صادق نیست. همچنان که کمپین خودتان را طراحی می کنید، برخی از مهلت های سخت و سریع را برای فرآیندهایتان قرار دهید. این کار را بری فعالیت هایی نظیر رویدادها، کنفرانس های مطبوعاتی و غیره انجام دهید. در صورتی که کارهای خودتان را به دقیقه 90 بیاندازید قطعا با شرایطی غیر از عصبانیت مشتری روبرو نخواهید شد. تشکیل پرونده مالیاتی می تواند یک تجربه اعصاب خرد کن و منزجر کننده باشد. اما در واقع این بدین معنا نیست که حتما باید اینطوری باشد. این کار می تواند به شما چیزهایی را درباره بهبود احکام روابط عمومی تان آموزش دهد.

 

منبع: http://www.prnewsonline.com/prnewsblog/index.php/2014/04/15/3-ways-that-filing-taxes-is-a-lot-like-public-relations/?hq_e=el&hq_m=2867667&hq_l=9&hq_v=472ca672b1

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد