درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10379صفحه نخست » دوشنبه، 15 اردیبهشت 1393 - 04:44
افزایش سهم بازاریابی دیجیتال از بودجه سازمان‏‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت گارتنر پیش‏‌بینی کرده است شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها بودجه بازاریابی دیجیتال خود را در سال ۲۰۱۴ تا ۱۰ درصد افزایش خواهند داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت گارتنر پیش‏‌بینی کرده است شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها بودجه بازاریابی دیجیتال خود را در سال ۲۰۱۴ تا ۱۰ درصد افزایش خواهند داد.
به گزارش وب‏‌سایت گارتنر، بودجه بازاریابی دیجیتال سازمان‏‌ها در سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت. سال گذشته نیز بودجه‌‏ای که سازمان‏‌ها صرف بازاریابی دیجیتال کرده بودند با نرخی دو رقمی افزایش یافته بود. بر اساس برآوردهای گارتنر، شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها سال گذشته به طور متوسط ۷. ۱۰ درصد از درآمدهای سالانه خود را صرف فعالیت‏‌های مرتبط با بازاریابی کرده بودند که از میان ۱. ۳ درصد کل این درآمد‌ها صرف بازاریابی دیجیتال شده است. در سال ۲۰۱۲ حدود ۶. ۲ درصد از درآمد شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها صرف این نوع از بازاریابی شده بود.


شرکت گارتنر این برآورد‌ها را بر اساس پیمایشی که در میان ۲۸۵ نفر از مدیران شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها در ایالات متحده آمریکا انجام داده است، به دست آورده است. عمده پاسخگویان این نظرسنجی در صنایعی مثل خدمات مالی و بیمه، فناوری‏‌های پیشرفته، ارتباطات، صنایع تولیدی، رسانه‌‏ای، فروشگاهی، سازمان‏‌های دولتی و بهداشت و درمان فعالیت می‌‏کرده‌‏اند.


بر اساس این گزارش، حدود یازده درصد از پاسخگویان گفته‌‏اند در سال ۲۰۱۳ بیش از نیمی از بودجه بازاریابی خود را صرف فعالیت‌‏های دیجیتال کرده‌‏اند. این در حالی است که در سال ۲۰۱۲ فقط ۳ درصد از پاسخگویان گفته بودند بیش از نیمی از بودجه بازاریابی خود را صرف بازاریابی دیجیتال کرده بودند. برآورد گارتنر نشان می‌‏دهد در سال ۲۰۱۳ به طور متوسط ۵. ۲۸ درصد از کل بودجه بازاریابی سازمان‏‌ها صرف فعالیت‏‌های دیجیتال شده است. تبلیغات دیجیتال نیز ۲. ۱۲ درصد از بودجه بازاریابی دیجیتال سازمان‏‌ها را در سال ۲۰۱۳ از آن خود کرده است.


یافته مطالعات گارتنر همچنین حکایت از آن دارد که ۷۷ درصد از شرکت‏‌ها در آمریکا پُست مدیر بخش مشتریان (CCO) را نیز برای خود تعریف کرده‏‌اند. هشتاد و یک درصد سازمان‏‌ها و شرکت‏‌ها نیز در سال ۲۰۱۳ پُست کار‌شناس فناوری‏‌های بازاریابی را برای خود پیش‏‌بینی کرده بودند که این رقم یازده درصد بیشتر از سال ۲۰۱۲ است.


گارتنر همچنین دریافته است سازمان‏‌ها و شرکت‌‏های آمریکایی قصد دارند در سال جاری میلادی سرمایه‏‌گذاری در حوزه ابزار‌ها و تکنیک‌‏های بازاریابی همراه را افزایش دهند.

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد