درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1036صفحه نخست » خبر یکشنبه، 10 تیر 1391 - 06:02
برگزیدگان جشنواره روابط عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران اعلام شدند
در بیانیه هیأت داوران دومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران آمده است: امروزه صنعت روابط عمومی به سبب نقش ارزنده‌ای که در ارتقای جایگاه سازمان در اذهان مخاطبان و افکار عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه هر سازمان، نهاد و شرکت ایفا می کند توانسته است در دنیای حرفه‌یی و پیشرفته به یکی از جذاب ترین حرفه‌ها تبدیل شود.
  

هیأت داوران دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت مخابرات ایران اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.

به گزارش شارا، در بیانیه هیأت داوران دومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر شرکت مخابرات ایران آمده است: امروزه صنعت روابط عمومی به سبب نقش ارزنده‌ای که در ارتقای جایگاه سازمان در اذهان مخاطبان و افکار عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه هر سازمان، نهاد و شرکت ایفا می کند توانسته است در دنیای حرفه‌یی و پیشرفته به یکی از جذاب ترین حرفه‌ها تبدیل شود.

این جذابیت هم در عرصــــــه حقوق و دستمزد کارکنان روابط عمومی و هم در میزان رضامندی شغلی و جایگاه حرفه‌یی آنان نمایان است. اما عملاً میان روابط عمومی حرفه‌یی و آرمانی و آنچه که در کشور ما می گذرد فاصله عمیقی است. این فاصله به سبب متغیرهای متعددی شکل گرفته است که شاید ماحصل و نتیجه آن در عدم توجه روابط عمومی حرفه ای به برنامه مداری و برنامه محوری است که چند دهه ای است جایگزین فنون محوری و یا به عبارتی روابط عمومی سنتی شده است.

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در همین راستا از سال گذشته و در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر پس از خصوصی سازی محور جایگزینی برنامه محوری به جای فنون محوری را مطرح از همه مدیران روابط عمومی خود در روز برپایی جشنواره سال گذشته خواست که در تغییر رویکرد به برنامه محوری اقدام کنند. هرچند که انتظار توجه حرفه‌یی برای شروع در سال نخست این حرکت تا حدودی قابل اغماض است اما متأسفانه بسیاری از واحدهای روابط عمومی به این موضوع توجه لازم را نشان نداده بودند.

از مجموعه آثار رسیده به جشنواره امسال در 3 بخش معرفی سرویس های جدید ، پرداخت های غیر حضوری و ارتباطات درون سازمانی تعداد نسبتاً محدودی به این مقوله توجه نشان داده بودند و به چهار محور کار برنامه‌ای شامل شناخت مساله یا مشکل، طراحی استراتژی و برنامه، انتخاب رسانه‌ها و پیام‌های مناسب و ارزیابی فعالیت ها توجـــــه متوازن و موزونی داشته اند که ضرورت توجه جدی برای حرکت صحیح روابط عمومی ها از هم اکنون آشکار است.

در داوری جشنواره از 5 داور با تخصص‌های متفاوت برای ارزیابی آثار استفاده شده هر یک از داوران آثار را بررسی و نمره خود را مکتوب و در نهایت میانگین داوری های انجام شده بر روی آثار به عنوان نمره نهایی محاسبه شد که اولاً شائبه بی عدالتی به حداقل کاهش یابد و ثانیاً میزان خطای داوری به کمترین میزان خود کاهش یابد.

موضوع دیگر کــــه هیأت داوران در مجموعه آثار ارسالی آن را نیازمند توجه جدی می داند بی توجهی روابط عمومی های شرکت های مخابراتی به موضوع ارتباطات درون سازمانی است که به لحاظ تعداد آثار رسیده و سطح کیفی آثار ضرورت اولویت قرار دادن این حوزه را با توجه به وضعیت شرکت مخابرات ایران به عنوان شرکت در حال گذار با محوریت تغییرات و تحولات جدی ساختاری و مدیریتی را ضروری می سازد و سال جاری را سال ارتباطات درون سازمانی اعلام و از همه روابط عمومی ها می خواهد در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

آثار ارسال شده در بخش خلاقیت و نوآوری است که از نظر هیأت داوران علی رغــــم اقدامات انجام شده توسط استان هایی همچون بوشهر ، خراسان رضوی ، اصفهان و قم ضرورت تعریف فعالیت های خلاقانه و نوآورانه را برای جشنواره سال آینده قابل توجه می سازد و انتظار می رود که مدیران روابط عمومی استان ها و شرکت های زیر مجموعه در حوزه فعالیت های خلاقانه و نوآورانه عنایت بیشتری داشته باشند.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

1- بخش برنامه برتر ( معرفی سرویس های جدید )

گروه الف : 1- شرکت مخابرات استان قم 2- شرکت مخابرات استان اصفهان 3- شرکت مخابرات استان خراسان رضوی و یزد

گروه ب :

1- شرکت مخابرات استان همدان 2- شرکت مخابرات استان اردبیل 3- شرکت مخابرات استان هرمزگان

2- بخش برنامه برتر ( پرداخت غیر حضوری )

گروه الف : 1- شرکت ارتباطات سیار 2- شرکت مخابرات استان تهران 3- شرکت مخابرات استان فارس

گروه ب : 1- شرکت مخابرات استان بوشهر 2- شرکت مخابرات استان مرکزی 3- شرکت مخابرات استان قزوین

3- بخش کارشناس برتر 1- قاسم محمودیان 2- موسی الرضا شبرنگی 3- عباس ملازینلی

4- بخش مدیر ارتباط گستر

1- مهندس زمانی مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد