شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی لرستان گفت: روابط عمومیها میتوانند نقش اساسی و تاثیرگذار در بسترسازی فرهنگ مدیریت جهادی داشته باشند.
به گزارش شارا، محمدرضا فضلالهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرمآباد افزود: فرهنگسازی، اطلاعرسانی و انعکاس اخبار دقیق و بهنگام سازمان و ایجاد زمینه همکاری و تعامل بخشهای مختلف جامعه به ویژه تقویت ارتباط دوسویه مردم و دولت، بستر تحقق عزم ملی را فراهم کنند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تنها با اتکا به عزم ملی و مدیریت جهادی است که میتوان مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه و مردم را حل کرد.
رئیس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی لرستان تصریح کرد: روابط عمومیها میتوانند با به روز نمودن دانش خود و برنامههای عملی و مطرح کردن ایدهها و طرحهای نو در ارتباط با عملکرد سازمان، بستر مناسبی را برای تحقق دغدغههای مقام معظم رهبری فراهم کنند.
فضلالهی با بیان اینکه روابط عمومیها تعامل با جامعه و تنویر افکار عمومی و جلب مشارکتهای مردمی با کمک اصحاب مطبوعات و رسانهها است، در بحث اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال نیز میتوانند با گفتمانسازی و تبدیل کردن اقتصاد مقاومتی به یک فرهنگ و گفتمان فراگیر و عمومی در جامعه مثمر ثمر باشند.
وی با اشاره به اینکه همسویی ماموریت روابط عمومی دستگاههای اجرایی، تشکیل اتاق فکر و برنامهریزی در تبیین ابعاد مختلف عزم ملی و مدیریت جهادی پیشگام باشند.
رئیس روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان لرستان تعالی فکری و فرهنگی خانواده، استحکام اقتصاد خانواده، گسترش شبکههای نیکوکاری با محوریت مساجد و سبک مدیریت جهادی را چهار راهبرد اساسی کمیته امداد امام در سال جدید عنوان کرد و گفت: در این راستا امدادگران این نهاد با تاسی از فرمایشهای و هدایتهای رهبر فرزانه انقلاب با انگیزهای الهی و عزم راسخ و با الهام از نقشه راه کشور این راهبردها را اجرایی میکنند.
|