درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10330صفحه نخست » پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1393 - 17:31
علت دعوت سلیقه ای روابط عمومی از خبرنگاران چیست؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار اهواز که مطابق صحبتهای خود قصد دارد تا به صورت ماهانه با رسانه ها جلسه هم اندیشی برگزار کندبر این روش سلیقه ای که سالهاست در راهروهای فرمانداری اهواز
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار اهواز که مطابق صحبتهای خود قصد دارد تا به صورت ماهانه با رسانه ها جلسه هم اندیشی برگزار کندبر این روش سلیقه ای که سالهاست در راهروهای فرمانداری اهواز حکمفرماست خط بطانی بکشد و با تغییر سیستم روابط عمومی حاکم، صدای روابط عمومی فرمانداری اهواز  با تغییر فرماندار نیز رویه اش را مبنی بر دعوت گزینشی و  سلیقه ای از خبرنگاران تغییر نداد.

 

جا دارد که فرماندار اهواز که مطابق صحبتهای خود قصد دارد تا به صورت ماهانه با رسانه ها جلسه هم اندیشی برگزار کندبر این روش سلیقه ای که سالهاست در راهروهای فرمانداری اهواز حکمفرماست خط بطانی بکشد و با تغییر سیستم روابط عمومی حاکم، صدای همه رسانه ها را بشنود نه آنکه فقط عده ای از خانواده بزرگ مطبوعات خوزستان را.

 

هر چند غیر بومی بودن مدیران روابط عمومی،مزید بر علت است که از تمامی روزنامه ها و سایت های معتبر اطلاع کافی وجود نداشته باشد.یا آنکه فکر می کنند که لیست روزنامه ها و خبرگزاری ها به همان 10 سال پیش بر می گردد.
 

جا دارد که مدیر روابط عمومی فرمانداری اهواز کمی به لیست خود نگاهی بیندازد و آن را بروز نماید تا از قافله ارتباط و بروز رسانی عقب نماند.
 

کمی تغییر خوب است و روابط عمومی نیز هر چند سال یکبار به هوا و دیدگاه های تازه ای محتاج است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد