درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10294صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 9 اردیبهشت 1393 - 06:26
رویترز: نکونام مسئولیت سنگینی در تیم‌ملی دارد
کی‌روش به پیروزی در جام‌جهانی امیدوار است
خبرگـزاری رویترز گزارش جالبی را در مورد سرمربی تیم ملی ایران نوشته است.
  

کی‌روش به پیروزی در جام‌جهانی امیدوار است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، خبرگـزاری رویترز در گزارشی به قلم «پاتریک جانستون» نوشت: بر اساس پیش بینی های انجام شده، سه سال دوره مسئولیت پر افت و خیز «کارلوس کی روش» در فوتبال ایران، پس از عملیات غیر ممکن او در جام جهانی فوتبال پایان خواهد یافت. کی روش در رقابت های جام جهانی فوتبال تلاش خواهد کرد تا صعود ایران را برای نخستین بار به مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها محقق کند و دهان منتقدان خود را ببندد.

کی روش که متولد کشور موزامبیک است سال گذشته توانست با کسب پیروزی برای ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا، چهارمین حضور این کشور را در دور نهایی رقابت های جام جهانی محقق کند. با این وجود تاکتیک ها و انتخاب بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، همواره مورد انتقاد قرار داشته است.

کی روش که 61 سال سن دارد و یک مربی تحول آفرین شمرده می شود، تا کنون هرگز ایمان به باورهای مربی گری خود را از دست نداده است. وی در کارنامه خود سابقه مربی گری تیم های فوتبال پرتغال، آفریقای جنوبی، باشگاه رئال مادرید و همچنین دستیاری «الکس فرگوسن» در باشگاه منچستر یونایند را داشته است.

فرگوسن که به ندرت از کسی تقدیر و تمجید می کند، از کی روش تقدیر کرد. سرمربی پیشین باشگاه منچستر یونایتد در زندگی نامه خود که ماه اکتبر گذشته منتشر شد نوشت: «کارلوس کی روش باهوش بود. باهوش و ممتاز. او یک فرد هوشمند و دقیق بود

فرگوسن در بخشی دیگر از این کتاب نوشته است: «او برای من خوب کار کرد. او همانند یک راتویلر (نژادی از سگ‌های نگهبان) بود. او نزدیکترین فردی بود که می توانستم به عنوان مدیر منچستر یونایتد در کنار خود داشته باشم، بدون آنکه چنین عنوانی را عملا به او بدهم

به هیچ وجه جای شگفتی نیست فردی که مورد استقبال و تقدیر فرگوسن قرار گرفته است، رو در روی منتقدان خود در رسانه های ایران می ایستد. کی روش برای دسترسی به بازیکنان خود با مدیران تیم های داخلی دچار مشکل شده است. آخرین پیروزی بزرگ کی روش، به زمان بحث و جدل در ملا عام میان وی و «چوی کانگ - هی» همتای کره جنوبی او پیش از آغاز رقابت های دو تیم در چارچوب مقدماتی جام جهانی باز می گردد.

این دیدار نهایی که ماه ژوئن گذشته در «اولسان» برگزار شد، جنبه های مثبتی را که کی روش به تیم ملی فوتبال ایران بخشیده است مشخص کرد.

در این بازی، ماهیت دفاعی محکم تیم ملی فوتبال ایران باعث شد تیم خلاق کره جنوبی در خانه خود، دست و پا بسته بماند. «رضا قوچان نژاد» بازیکن خط حمله ایران که در هلند بزرگ شده است، تنها بخت تیم ایران در بازی را به گل تبدیل کرد و باعث شد تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر کسب پیروزی یک بر صفر مقابل حریف، بلیت ورود به جام جهانی برزیل را نیز کسب کند.

پس از پایان این بازی، کی روش به سمت نیمکت تیم حریف دوید تا این پیروزی را جشن بگیرد. این در حالی بود که این رقابت، تحت تاثیر اختلاف نظر کی روش با «چویی» قرار داشت. سرمربی تیم کره جنوبی پیشتر در بازی رفت، ایرانی ها را به داشتن اخلاق و رفتار بد متهم کرد.

کی روش همچنان یک مرد احساساتی است که امید چندانی به موفقیت ندارد. برخی عقیده دارند کی روش یک مربی مسن است که قصد دارد با استفاده از تجربیات پیشین خود، در آستانه بازنشستگی درآمدی کسب کند و او قصد دارد اشتباه بودن این دیدگاه ها را به اثبات برساند.

کی روش درباره دوران مسئولیت خود در زمان رقابت های ایران در چارچوب جام ملت های آسیا در ماه مارس گفت: «طی سه سال گذشته با وجود تمام مشکلات، ایران مهمترین ویژگی را در عرصه فوتبال جهانی از خود نشان داده است- شور و اشتیاق».

وی افزود: «در صورتی که شور و شوق بازی را داشته باشد، این موضوع همیشه یک نقطه شروع مناسب تلقی خواهد شد. با وجود شور و شوق بازیکنان و تماشاگران، ما توانستیم به رقابت های جام جهانی راه پیدا کنیم

کی روش گفت: «کشورهای چندانی در جهان وجود ندارند که در آنها، 80، 90 یا 100 هزار نفر تماشاگر در استادیوم حضور پیدا کنند

وی در ادامه افزود:‌«زمانی که دو باشگاه مهم در تهران بازی دارند، یک شب پیش از آغاز بازی پنج تا 10 هزار نفر در استادیوم حضور پیدا می کنند. این موضوع شگفت انگیز است. ما برای مردم کار می کنیم. به همین دلیل است که شغل مربی گری، یکی از جذاب ترین شغل هایی شمرده می شود که من در زندگی داشته ام

گلی که «قوچان نژاد» به ثمر رساند و باعث پیروزی ایران شد، یکی از نه گلی شمرده می شود که این بازیکن خط حمله از زمان آغاز بازی در ایران در پایان سال 2012 به ثمر رسانده است. او در تهران زاده شد، اما در دوران کودکی به هلند رفت.

قوچان نژاد که برای تیم جوانان زیر 19 سال هلند بازی می کرد، بزرگترین موفقیت کی روش در جذب بازیکنان ایرانی مقیم خارج شمرده می شود. وی توانست به حل مشکل خط حمله تیم ملی فوتبال ایران کمک کند و به این تیم که یکی از بزرگترین بازیکنان خود یعنی «علی کریمی» را از دست داده بود، جان تازه ای ببخشد. کریمی در زمان برگزاری رقابت های مقدماتی جام جهانی، از فوتبال کناره گیری کرد.

کی روش همچنین «اشکان دژاگه» بازیکن پیشین تیم جوانان آلمان و باشگاه فولهام را نیز به خدمت گرفت تا خلاقیت تیم را افزایش دهد. این در حالی است که «دانیال داوری» دروازه بان ایرانی متولد آلمان و «استیون مهرداد بیت آشور» بازیکن خط دفاع این کشور که متولد کالیفرنیای آمریکا است، طی ماه های اخیر عملکرد های بسیار راضی کننده ای داشته اند.

رویکرد پنهان کارانه تیم ملی فوتبال ایران و خودداری آن از ارائه هر گونه اطلاعات، به پیروزی این کشور مقابل تیم های قطر، لبنان و کره جنوبی کمک کرد و سرانجام باعث شد این کشور بتواند خود را به رقابت های نهایی برزیل برساند. این در حالی است که کی روش در رقابت های نهایی، هدف امتحان های دشوار تری قرار خواهد گرفت. ایران در این رقابت ها در گروه «اف» و مقابل آرژانتین، بوسنی و نیجریه بازی خواهد کرد.

کی روش در این باره گفت: «ما به برزیل می رویم، در حالی که تنها یک اندیشه در ذهن خواهیم داشت: راه یابی به دور بعد. می دانم داشتن چنین اندیشه ای، واقع گرایانه نیست. این یک رویا قلمداد می شود. این اندیشه، حتی منطقی نیست

وی افزود: «اما من برای افزایش تمرکز و ارتقای دیدگاه افرادی که در اطراف من قرار دارند، هیچ چاره دیگری ندارم

تنها پیروزی ایران در رقابت های جام جهانی در مقابل دشمن سیاسی این کشور یعنی آمریکا در سال 1998 رقم خورد. هر گونه پیروزی ایران در برزیل، قطعا یکی از بزرگترین دستاوردهای مدیریتی کی روش محسوب خواهد شد.

خبرگزاری رویترز همچنین در گزارش دیگری به تمجید از کاپیتان تیم ملی ایران پرداخته و نوشته است: جواد نکونام،‌ کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران،‌ قدرت بازی سازی خوبی دارد. او مهارت زیادی در گرفتن پنالتی از تیم مقابل دارد و در زدن ضربات آزاد استاد است. او مسئولیت های زیادی در برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه حضور در جام جهانی فوتبال در برزیل بر عهده دارد.

نکونام 33 ساله از تجربیات زیادی برخوردار است. او بیش از 130 بازی ملی برای ایران انجام داده است. به رغم بالا رفتن سن، نکونام هنوز توانمندی های خود را از دست نداده است. او توانست در بازی های مقدماتی جام جهانی شش گل برای تیم ملی فوتبال ایران به ثمر برساند و همین امر گواهی بر آمادگی جسمانی اش است.

نکونام در خط میانی بازی می کند و می تواند به سرعت ضد حملاتی را برای تیم ملی فوتبال ایران سر و سامان دهد.

نکونام در بازی های جام جهانی سال 2006 آلمان برای تیم ملی ایران توپ زنی کرد. البته،‌ این تیم نتوانست از گروه خود بالا رود و در برابر تیم های مکزیک و پرتغال شکست خورد و به نتیجه مساوی با تیم آنگولا بسنده کرد. با این حال، بازی های خوبی که نکونام از خود نشان داد زمینه را برای پیوستن وی به تیم اوساسونا فراهم کرد.

نکونام اولین ایرانی بود که در باشگاه های اسپانیا بازی کرد. او شش سال در اسپانیا بازی کرد و در 150 بازی خود بیش از 20 گل به ثمر رساند.

حضور نکونام در باشگاه های اسپانیا در سال 2012 به پایان رسید و بعد از آن به ایران بازگشت و در تیم استقلال به توپ زنی پرداخت.

عملکرد خوب نکونام در استقلال باعث شد وی به عنوان نامزد بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا مطرح شود، اما در نهایت امر این عنوان به یک بازیکن چینی داده شد. نکونام در آغاز سال از استقلال جدا شده و به یک تیم کویتی پیوست و توانست باز هم به گل زنی های خود ادامه دهد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه اف. با تیم قدرتمند آرژانتین هم گروه است. نکونام باید بتواند در کار دفاعی عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در کنار آندریانیک تیموریان در برابر حملات گسترده احتمالی تیم ملی فوتبال آرژانتین بایستد.

تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی خود در جام جهانی را در روز 16 ژوئن در برابر نیجریه خواهد داشت. نکونام باید بتواند در این بازی فرصت های حمله را برای تیمش فراهم کند.

تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی با نیجریه،‌ باید به مصاف تیم ملی فوتبال آرژانتین برود. بعد از آن نیز تیم ملی فوتبال ایران با تیم بوسنی و هرزه گوین روبرو خواهد شد.

منبع: ورزش3

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد