درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 10:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10268صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 8 اردیبهشت 1393 - 04:43
5 راه برای راه اندازی روابط عمومی بدون صرف یک پنی
جنیفر ملونی- در معرض قرار گرفتن یک پروژه خوابی است که بهایش پول، زمان در رسانه های اجتماعی است و در عین حال ممکن است به عنوان یکی از برترین اولویت های پیش از ارائه دیده شود. مساله در بسیاری از شروع ها بودجه راه اندازی است که یک کمپین هوشمند عمومی سازی یا یک شرکت حرفه ای روابط عمومی نمی خواهد آن را هزینه کند.
  

5 راه برای راه اندازی روابط عمومی بدون صرف یک پنی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، خوشبختانه راه های کم هزینه تری نیز وجود دارند که علایقی را به کسب و کار شما پیش از فروش ایجاد می کنند و تمایزی بین آن و سایرین می آفریند.

 

با اهداف متعالی ارتباط برقرار کنید. در فرهنگ شروع فعالیت های امروز، واقعیت این است که احتمالا شما نخستین بازار با یک محصول یا خدمت نیستید که مشکلی را در فضای پیرامونتان رفع می کند. اگر سعی کنید تنها توجه رسانه ها را درباره شایستگی کسب و کارتان جلب کنید، احتمال کمی دارید که بتوانید آنها را به سوی خودتان بکشید.

 

در عوض، در مورد دلایل برپایی کسب و کارتان شفاف سازی کنید. فلسفه یا رویکرد منحصر به فرد شما برای مقابله با مشکل در بازار چیست؟ رویکردهای تازه خود را در مطبوعات ارائه کنید. نظرات سازگار خود را شفاف و رسا درباره مسائل مرتبط با فضای کسب و کارتان مطرح کنید. خطی میان تجارب گذشته و اینکه چرا در یک جایگاه ویژه برای نظر دادن راجع به این مسائل قرار دارید، ترسیم کنید. این می تواند فرصت های افکار رهبری زیادی را در مطبوعات به روی شما بگشاید که در نهایت به منافع برند شما منتهی می شود.

 

مقاله «5 Secrets to Talking to the Media (And Not Sounding Like a Fool)» را در ادامه این بند مطالعه کنید.

 

افکاری که می توانند اثرگذار باشند را پیدا کنید. توییتر، لینکداین، انتشارات صنعت و وبلاگ ها- هیچ محدودیتی برای تحقیق و ارتباط با اثرگذاران در فضای شما وجود ندارد. قبل از دسترسی، زمانی را برای درک ایده ها و مخاطبان اثرگذارانی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید، بگذارید و طوفان ذهنی راهی خلاقانه است که شما می توانید کالا و خدمت تان را به آنها معرفی کنید.

 

چند سال پیش، یک برند عینک در فضای آنلاین بود که من برای مطالعه سبک سردبیران مد، گزارشگران و وبلاگ نویسانی که درباره عینک می نوشتند، آنها را مورد هدف قرار دادم. هنگامی که در جریان سبک هریک از اثرگذاران قرار گرفتم، طراح ارشد شرکت یک پیام ویدئویی ساده و شخصی برای هر شخص آماده کرد که به آنها پیشنهادی در خصوص سبک نگارش برای عینک می داد و به نظر برای آنها خوب بود و در واقع به آنها یک مشاوره مجازی ارائه می داد. نهایتا 70 درصد از اثرگذاران از مزایای آن بهره مند شدند و 65 درصد در مورد آن نوشتند، وبلاگ به روز کردند یا تجارب خودشان را با نگاهی مثبت در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. هزینه در حداقل ممکن بود، اما دسترسی قابل توجه و موثر بود.

 

بر روی فرصت های مستقیم ارتباط با مردم حساب باز نکنید. برای کسب و کارهای بسیار کم اتفاق می افتد که از مشاوره با کارگزاران روابط عمومی در مراحل اولیه کارشان بهره مند شوند. اگرچه در واقع در این مرحله است که برند شما معماری می شود و اغلب در همین مرحله به مشخص می شود که چگونه شرکت مردم را به خود جذب می کند.

 

شرکت های نام آشنا جایگاه بهتری برای سرمایه گذاری بر روی فرصت های ارتباط مستقیم با مردم دارند. فرصت هایی نظیر رسانه های اجتماعی، شبکه کردن و رویدادهای سخنگویی بیشتر برای این شرکت ها وجود دارد.

طراحی یک فرهنگ غیر معمول، با سخنگویانی علاقه مند از میان مردم، زبان چسبنده و ارزش های مرتبط، می تواند جایگاه بهتری را برای شروع و دستیابی سریع و ارگانیک فراهم کند.

 

برای مطالعه بیشتر می توانید به «5 Steps to Conquering Public-Speaking Anxiety» مراجعه کنید.

 

محتوای با ارزش طراحی کنید. همانند بسیاری از صنایع، پخش رسانه ای نیازمند محتوای متعامل است که مرتبط با ویژگی های جمعیت شناختی کسانی باشد که می خواهند به آن دسترسی پیدا کنند. مشکل این است که بیشتر شرکت ها اینفوگرافیک ها، وبلاگ ها یا مقالاتی را تولید می کنند که تنها یک هدف دارد و آن فروش کالا و خدماتشان است. در حالیکه هدف باید انتخاب شدن محتوایتان توسط کانال های خبری باشد، و اگر چنین نباشد، احتمال زیاد دارد که شما در دروازه بانی خبری آنها گیر کنید و هرگز در رسانه های اصلی دیده نشوید.

 

وجود مطبوعات برای ارائه حقایق به عموم مردم است و همچنین سعی می کنند تا نقطه نظرات متعادل خود را به گوش آنها برسانند. با تولید محتوایی که از همه جوانب به موضوع نگاه کرده است، می توانید صدای خودتان را برای تعداد زیادی منتشر کنید. این افراد می توانند رهبران صنعتی، رقبای بزرگتر در فضای شما و عموم مردم باشند.

 

شناخت را به کار برید. فقط به این خاطر که شما بازار جدیدی هستید، به این معنا نیست که زمان برای شناخت شما خیلی زود است. در هر صنعتی تعدادی جایزه وجود دارد و تقدیر نامه هایی است که می تواند برای اظهار وجود به کار روند. اغلب این ها هزینه ای ندارند یا هزینه اسمی کمی دارند.

 

خودتان را به جوایز شرکت محدود نکنید. به فرصت هایی برای شهرت افرادتان بگردید. می توانید از جوایزی همانند: «30 در 30» یا «زنان دیده بان سازمان» و نظایر استفاده کنید. جشنواره های زیادی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

 

پخش رسانه ای همچنین فهرست های سالانه ای را منتشر می کند که می تواند در مسائل گذشته یا در تقویم سردبیری آنلاین پیدا شود. تحقیق کنید و سعی کنید آن را در عمل اجرا نمایید. اگر انتخاب شدید، این افتخارات می تواند راهی ارزشمند برای جلب توجه سرمایه گذاران، تحلیل گران و عموم مردم باشد.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد