درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 19:47   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10252صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 7 اردیبهشت 1393 - 08:25
تصویر مغشوش خطوط هوایی مالزی؛ دردسر طولانی روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نظر می رسد که هیچ مهلتی برای انتشار خبرهای بد وجود ندارد. هنوز هفت هفته بیشتر از گم شدن هواپیمای مالزیایی با 239 نفر مسافر و خدمه نمی گذرد که در چهارمین حادثه هواپیمای MH370 به دلایل فنی پس از پرواز بار دیگر به فرودگاه مبدا بازگشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نظر می رسد که هیچ مهلتی برای انتشار خبرهای بد وجود ندارد. هنوز هفت هفته بیشتر از گم شدن هواپیمای مالزیایی با 239 نفر مسافر و خدمه نمی گذرد که در چهارمین حادثه هواپیمای MH370 به دلایل فنی پس از پرواز بار دیگر به فرودگاه مبدا بازگشت.


به گزارش گروه ترجمه شارا، به نقل از بیانیه شرکت هواپیمایی، این هواپیما که متعلق به یکی از شرکت های خطوط هوایی فرعی مالزی با نام کرم شب تاب می باشد، در ساعت 06:55 دقیقه این فرودگاه را ترک کرد و پس از 15 دقیقه به دلیل مسائل فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه شد.


اگرچه هواپیمایی 64 نفره FY1002/MH9948 و چهار خدمه آن که با حادثه ای در حد فاصل شمال کوتا برو فرود آمدند، اما این حادثه بار دیگر شک و تردید را در استانداردهای نگهداری از خطوط هواپیمایی برانگیخت.
این حادثه تنها چند روز پس از فرود اضطراری پرواز MH192 بنگلور که به سوی فرودگاه کوالالامپور عازم بود، اتفاق افتاد.


در ماه مارس یکی از پرواز های ایرباس A330 خطوط هوایی مالزی در شرایط اضطراری به هنگ کنگ منحرف شد و پس از انحرافی مجدد به دلیل نقص در دستگاه های الکترونیکی به کره جنوبی رفت. این حادثه ضربه شدیدی به تصویر ایمنی پروازهای خطوط هوایی مالزی زد.


در همین حال جستجو برای بقایای پرواز MH370 ادامه دارد. بوئینگ 777 در 8 مارس مفقود شد. محققان بر این باورند که این پرواز چند صد کیلومتر دورتر از سواحل استرالیای غربی در اقیانوس هند سقوط کرده است.


خانواده مسافران و خدمه در انتظار اعلان رسمی برای دریافت گواهی مرگ عزیزان خود هستند و در صورتی که این گواهی صادر شود می تواند پرونده های حقوقی در مقابل شرکت هواپیمایی هموار شود.
مقامات دولت مالزی با بستگان درگذشتگان سانحه دیدار کردند تا در مورد ارائه کمک های مالی به آنها راهکارهای خود را ارائه دهند.


قسمت سهام شرکت هواپیمایی (MAS) مالزی به پایین ترین حد خود در دوازده سال گذشته رسیده است. می بانک در هفته گذشته اعلام کرد که سهام این شرکت پس از سانحه هوایی حدود 16 درصد کاهش یافته است.


منبع:http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=270602:malaysia-airlines-flies-into-turbulence-as-image-public-relations-trouble-mounts&Itemid=2#ixzz2zycG6JSz

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد