درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10248صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 7 اردیبهشت 1393 - 07:34
سهمیه بنزین 400 تومانی اردیبهشت تاکسی‌ها سوخت
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورد‌ های نفتی ایران از تبدیل سهمیه بنزین 400 تومانی واریزی اردیبهشت ماه تاکسی و خودروهای عمومی به سهمیه بنزین 700 تومانی خبر داد و اعلام کرد: سهمیه بنزین 400 تومانی فقط برای چهار روز ابتدایی اردیبهشت ماه قابل استفاده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، محسن روحانی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تشریح محدودیت های جدید برای ذخیره سازی بنزین 400 تومانی خودروهای عمومی، اعلام کرده است: خودروهای عمومی بر خلاف خودروهای شخصی تنها ١٠ درصد از سهمیه بنزین خود را می توانند به مدت یک ماه ذخیره کنند.

از این رو پس از اجرای طرح ابطال 90 درصد سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای باقی مانده در کارت هوشمند سوخت خودروهای عمومی و تاکسی‌ها، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران هم از حذف سهمیه بنزین 400 تومانی خودروهای عمومی برای اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

مصطفی کشکولی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره دلایل تغییر سهمیه بنزین 400 تومانی به بنزین 700 تومانی خودروهای عمومی و تاکسی ها، گفت: فقط قرار بود قیمت بنزین در 4 روز ابتدایی اردیبهشت ماه همچون گذشته مصرف و 26 روز باقیمانده براساس نرخ های جدید بنزین محاسبه شود.

این در حالی است که ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور 31 فروردین ماه سال جاری با صدور اطلاعیه‌ای، با اشاره به واریز سهمیه بنزین 400 تومانی برای خودروهای عمومی و تاکسی‌ها، تاکید کرده بود: با تثبیت قیمت سهمیه‌ای بنزین خودروهای عمومی، کرایه‌ها نباید افزایش یابد.

همزمان با تبدیل سهمیه بنزین 400 تومانی به سهمیه 700 تومانی خودروهای عمومی، دور جدید ابطال سهمیه ویژه بنزین خودروهای عمومی که در خدمت ناوگان حمل و نقل عمومی نیستند آغاز شده است.

بر این اساس از سال گذشته طرح سامان دهی سهمیه ویژه بنزین برخی از خودروهای عمومی، موتورسیکلت و خودروهای فرسوده در دستور کار قرار گرفته و در مجموع از سال گذشته تاکنون سهمیه ویژه بنزین چهار میلیون و 700 هزار قطعه کارت خودروهای عمومی سوزانده شده و به سهمیه عادی تبدیل شده است.

مسئولان دولت اعلام کرده اند: در مجموع تاکنون با اجرای این طرح به طور متوسط روزانه حدود هشت میلیون لیتر در مصرف بنزین نیمه یارانه ای کشور صرفه جویی شده است.

منبع: ایران اکونومیست

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد