درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10215صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 6 اردیبهشت 1393 - 04:42
خواسته‌های جالب تیم‌های حاضر در جام جهانی
چند تیم حاضر در جام جهانی 2014 درخواست‌های نسبتا عجیب و جالبی از هتل محل اقامت خود در برزیل ارائه کردند.
  

 خواسته‌های جالب تیم‌های حاضر در جام جهانی

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، انتظار‌ها برای آغاز جام جهانی 2014 برزیل رو به پایان است و کمتر از دو ماه دیگر بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در این کشور آغاز می‌شود.

تیم های حاضر در بیستمین دوره جام جهانی، در ماه‌های گذشته هتل و محل اقامت خود را در کشور برزیل مشخص کردند.

به نقل از ایسنا، پایگاه اینترنتی sbnation در گزارشی درخواست‌های عجیب چند تیم حاضر در جام جهانی را مورد بررسی قرار داده است که در زیر می خوانیم.

الجزایر: در تمام اتاق‌های هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال الجزایر باید قرآن وجود داشته باشد.

استرالیا: در هتل محل اقامت استرالیا باید بوفه چای و قهوه وجود داشته باشد و روزنامه های معروف از سراسر جهان نیز در آن وجود داشته باشد.

شیلی: هر اتاق در جام جهانی باید تخت جدید و وسایل الکترونیکی مجزا داشته باشد.

کلمبیا: تیم جوانان سائوپائولو باید 15 بازیکن جوانان خود را در اختیار این تیم قرار دهد تا کنار هم به تمرین بپردازند.

اکوادور: هر روز باید یک سبد موز اکوادوری در هر اتاق هتل محل اقامت اکوادور وجود داشته باشد.

فرانسه: به دلیل اینکه بیشتر بازیکنان تیم ملی فرانسه مسلمان هستند، سوپ الکل نباید در منوی هتل این تیم وجود داشته باشد. همچنین تمام گوشت‌های موجود هتل محل اقامت فرانسوی‌ها باید حلال باشد.

هندوراس: علاوه بر کانال‌های موجود در تلویزیون های هتل، باید 6 کانال اسپانیایی زبان هندوراسی نیز به آنها اضافه شود.

ژاپن: هر اتاق باید یک جکوزی داشته باشد.

پرتغال: شش بادیگارد باید به طور تمام وقت در خدمت تیم ملی پرتغال باشند که چهار تای آنها فقط برای رونالدو است.

سوئیس: یک استودیوی ساحلی باید در کنار محل اقامت تیم ملی سوئیس وجود داشته باشد که بازیکنان در آن به مصاحبه بپردازند.

اروگوئه: هر اتاق باید یک تهویه هوای کاملا بی صدا داشته باشد.

کاستاریکا: برای هر بازیکن در جام جهانی باید یک اتاق برای بازی های کامپیوتری داشته باشد.

منبع: ورزش3
 


 


 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد