درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 03:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10209صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 5 فروردین 1401 - 11:04
10 قاعده روابط عمومی
در این یادداشت بهترین قواعد روابط عمومی است که کارگزاران روابط عمومی می توانند بدون توجه به محدودیت ها برای کسب موفقیت حرفه ای از آنها استفاده کنند. این قواعد باعث می شود چهره شما به جای اینکه به عنوان یک عنصر حرفه ای شناخته شود، به عنوان یک شخصیت حرفه ای معرفی شود و بتوانید روابط نزدیکی را با افراد پیرامون خویش برقرار کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در این یادداشت بهترین قواعد روابط عمومی است که کارگزاران روابط عمومی می توانند بدون توجه به محدودیت ها برای کسب موفقیت حرفه ای از آنها استفاده کنند. این قواعد باعث می شود چهره شما به جای اینکه به عنوان یک عنصر حرفه ای شناخته شود، به عنوان یک شخصیت حرفه ای معرفی شود و بتوانید روابط نزدیکی را با افراد پیرامون خویش برقرار کنید.

مهمترین قواعد عبارتند از:


1. «سرزنش دیگران»: هر چیزی که پیش آمد، همیشه فردی هست که می توانید او را برای آن اشتباه سرزنش کنید، هرچند که وی مسئول است و در عین حال مرتکب خطا شده باشد، به خاطر داشته باشید که سرزنش کردن دیگران کاملا بی فایده است. این قاعده با نام «پرهیز از جفتک انداختن» شناخته می شود؛ برخی نیز به «خوردن سگ کار من است» آن را می شناسند.


2. «سرقت و استفاده از دستاوردهای سایرین»: برای رسیدن به بالا ضروری است که پایین دست ها در مورد عدم صلاحیت ما شکایتی نداشته باشند. چراکه این امر باعث توقف شما می شود. این قاعده نیز با نام «در نظر گرفتن اعتبار» شناخته می شود.


3. «انکار انجام کارها»: حتی اگر در فیلمی مشارکت می کنید و بدترین جرم را مرتکب شده اید و همه آن را انکار کنید. همیشه می تواند تصور شود که این یک توطئه پیچیده است که توسط بدترین دشمن شما به منظور زیر سوال بردن شما ایجاد شده است.


4. «از چیزها روی برگرداندن و اجتناب از بیانیه»: اگر کار بدی را انجام داده اید، هرگز از خودتان دفاع نکنید. با این کار باعث می شوید که به چیزهایی متهم شوید که حتی به آنها فکر نکرده اید. بهتر است که از اظهار بیانیه خودداری کنید و به طور خلاصه بگویید: «من همه این ها که گفته می شود را انجام ندادم، این یک طرح است که می خواهد صداقت و نام خوب من را خدشه دار کند.»


5. «به دنبال شاهدان دروغین باشید.»: همیشه دوستان خالی الذهن وجود دارند، کسانی که برای حفظ دوستی شان با شما می میرند و می توانند هر چیزی را بیان کنند و داستان مورد نظر شما را می سازند. در این موارد بسیار مهم است که کمک دست داشته باشید.


6. «دیگران را برای بیان اظهارات خویش به خدمت گیرید»: اگر هیچ جایگزین دیگری ندارید، قاعده 4 به کارتان نمی آید، بهتر است که سایرین این کار را انجام دهند. بعلاوه بر شاهد از قاعده قبلی، سعی کنید مردمی را که به آسانی می توانند اظهاراتی را در مورد شما ارائه دهند، برانگیزانید؛ آنها در نهایت همه را کسل می کنند و به مرگ می کشانند.


7. «برای تنظیم بیانیه تان از یک وکیل استفاده کنید»: کسی که از قاعده پیشین استفاده کرده و خسته شده است، بهترین کار این است که وکیلی را برای پاسخگویی استخدام کند تا به تضادها و بهانه ها پاسخ دهد.


8. «ابداع نقش مقدس»: اگر نهایتا می خواهیم چیزی بگوییم، مهم است که داستانی را خلق کنیم که به ما جایگاهی آسمانی بدهد و سبب شود که تحت هیچ شرایطی امکان نداشته که یک چنین اتفاقی بیافتد.


9. «به دشمن سنگ بزنید»: آیا کسی هست که می خواهد شما را به حاشیه براند؟ هرچقدر هم که آنها مقدس هستند، آنها همیشه بخش تاریک خواهند شد. دنبال آن باشید که شرایطی را پیدا کنید و ضربه سختی به آنها وارد کنید، و تا مطمئن نشده اید این کار را نکنید. با این ضربه چهره آن شخص بدتر از شیطان خواهد شد.


10. «توطئه ای را طرح ریزی کنید»: اگر کسی شما را به حاشیه کشید و تا کنون نتوانسته اید آنها را حاشیه دار کنید، هیچ جایگزینی بهتر از یک توطئه نیست. در این شرایط باید از صفحه دودی استفاده کنید. در این زمینه بهترین داستان ها در زمینه سوء استفاده یا تجاوز به زنان است، چراکه این داستان ها مورد علاقه همه مردم است و به سرعت منتشر می شود.


من از سخن گفتن درباره چیزهای مثبت لذت می برم، اما برخی اوقات مهم است که روش های منفی را هم بیان کرد، زیرا چه خوش مان بیاید و چه نه، گاهی اوقات چیزهایی اجتناب ناپذیر اتفاق می افتد. هیچ یک از این قواعد در اینترنت یا کتاب نیامده است. ما همه آنها را تجربه کرده ایم، و آنها به من کمک کرده است که در دادگاه ها و علیه حملات سرنخ حملاتی که من آنها را سوسک بشریت می نامم را تشخیص دهم.

 

من همیشه کتاب عالی فرناندو تریس دی بس با نام «El libro negro del emprendedor» را که در خصوص اشتباهات بزرگی که عموما توسط کارآفرینان انجام می شود را به دوستانم پیشنهاد داده ام. باور کنید که شما از اشتباهات خیلی بیشتر از موفقیت ها چیزی می آموزید. راهنمایی های فرناندو را دنبال کنید، و می توانید این کتاب را به کتاب جدیدی تغییر دهید و در حوزه های مختلف موفقیت های چشمگیری را بدست آورید.


منبع: www.linkedin.com
منبع مرجع:  www.shara.ir

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد