درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:49   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10180صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 - 05:13
دوره تبلیغات آغاز پروژه تحقیقات ملی
حفظ زمان در دوره ای که تلاش در قلمرو های مختلف به ویژه در زمینه تعلیم و تربیت نیازمند استمرار است، اهمیت ویژه ای دارد. با این حال، دوره های آموزشی کمپین های تبلیغاتی WKU در دانشکده روزنامه نگاری و پخش با چالش های جدی روبروست.
  

دوره تبلیغات آغاز پروژه تحقیقات ملی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، این ترم، کلاس یک پرژه تحقیقات ملی را به منظور ارزیابی روندها در دنیای واقعی صنعت تبلیغات و روابط عمومی آغاز کرده است.

 

این پروژه که توسط پروفسور کلیف شالوتا، استاد تبلیغات هدایت می شود، از یافته هایش برای شکل دهی به آینده برنامه های WKU در زمینه تبلیغات و روابط عمومی استفاده می کند.

 

بر اساس نظر فرانک ویکتوریا، متخصص برزیلی، بخش تحقیقاتی پروژه به دنبال تایید کیفیت های مورد نیاز توسط دانشجویان تبلیغات و روابط عمومی برای رقابت در بازار کار است.

 

فرانک گفت: «ما به دنبال این هستیم که از طریق مخاطبان هدف متفاوت به درکی از خواسته هایی که صنعت از ما دارد برسیم... برنامه هایی که ما نیاز به دانستن آن دارید، مجموعه ای از مهارت هایی است که بایستی توسط ما دنبال شود.»

 

بر اساس اظهارات فرانک، نتیجه مورد انتظار پروژه تعیین این مهم است که آیا بازسازی برنامه های WKU برای تحقق نیازهای آتی ضروری است.

 

گابریل ویلیامسون، متخصص لوویزویلی و یکی از شرکت کنندگان پروژه، این مدرن سازی را عاملی می داند که به طور بالقوه نقش مثبتی در بهبود برنامه بازی می کند.

 

ویلیامسون گفت: «ما به دنبال این موضوع هستیم که سایر معلمان چه کاری انجام می دهند و می خواهیم میان آن و نیازهای صنعت بررسی انجام دهیم که چطور می توانیم برنامه هایمان را به گونه ای تغییر دهیم که شکاف میان نیازهای صنعت و آموزش های ارائه شده را کمتر کنیم.»

 

این پروژه به تازگی در بخش پژوهش به نتایجی رسیدند. در حالیکه هنوز تحلیل یافته ها در مراحل آغازین خود است، ویلیامسون توضیح می دهد که فرآیند تحقیق تنها در بخش تحصیلات عالی تکمیل شده است.

ویلیامسون توضیح داد: «ما چیزهای زیادر درباره فرآیندهای آموزش در بافت دنیای واقعی آموختیم.»

 

بر مبنای نظر فرانک، امید است که بهبود پروژه در شناسایی اهداف مورد نظر مفید باشد. همچنین ضروری است که آنها تغییرات زمان را در  این موارد لحاظ کنند.

 

فرانک گفت: «کاربرد مفهوم تبلیغات تنها آنطوری که تا کنون از آن نام برده می شده، نیست.»

 

منبع: http://wkuherald.com/news/article_8fc2d7c6-c04b-11e3-b718-001a4bcf6878.html

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد