درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10147صفحه نخست » روابط عمومی ورزشسه شنبه، 2 اردیبهشت 1393 - 04:32
آقای مدیر روابط عمومی چرا افشاگری‌ شامل حال تیم‌های صنعتی نمی‌شود؟
مازیار ناظمی - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فوتبال ایران در آستانه شروع رقابتهای جام جهانی برزیل، بزرگترین رویداد بین‌المللی فوتبال، دست‌خوش حواشی و تنش‌های بسیاری شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فوتبال ایران در آستانه شروع رقابتهای جام جهانی برزیل، بزرگترین رویداد بین‌المللی فوتبال، دست‌خوش حواشی و تنش‌های بسیاری شده است. از یک طرف باشگاه‌های بزرگ پایتخت و عوامل دو تیم شامل مدیران، مربیان و بازیکنان در مصاحبه‌های گوناگون با نشریات و بعد از مسابقه در لیگ برتر، از عدم پرداخت حقوق و حمایت مالی دولت (مالک به ظاهر اصلی آنها) حرف می‌زنند و از طرف دیگر وزارت ورزش خود را در مقام مسئول قرار داده و لیست قرارداد همگی آنها را افشا می‌کند. مازیار مهرانی از کارشناسان رسانه در رادیو ورزش، از عدم شفافیت و بی‌عدالتی در ارتباط با افشاگری‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال سخن گفت و در ادامه اشاره کرد: این شفاف‌سازی‌ها باید از طریق «سازمان لیگ» اعلام شود و در ادامه این پرسش را مطرح کرد که چرا این افشاگری‌ها شامل دیگر تیم‌های لیگ برتری که اکثرا دولتی هستند و از بیت‌المال بهره میبرند، نمی شود؟! تیم‌هایی نظیر سپاهان و فولاد خوزستان که از ستارگان بزرگی سود می‌برند. در همین ارتباط، فتح‌الله‌زاده مدیرعاملی که مشخص نیست در استقلال بماند یا صندلی‌اش را به شخص دیگری واگذار کند، چندی پیش در گفتگو با رادیو وزش از حضور بازیکن 4 میلیاردی در باشگاه فولاد سخن به میان آورد و حتی از داشتن مدرک و سند در این ارتباط پرده برداشت! پس از افشاگری در مورد قراردادهای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش از خواست رسانه‌ها و «علاقه عمومی» برای شفاف‌سازی هزینه‌های ورزش حرفه‌ای پرده برداشت. مازیار ناظمی که چند سال پیش با قراردادن فایل صوتی مکالمه خصوصی با علی دائی در وبلاگش شخصی‌اش نشان داده به «افشاگری» علاقه خاصی دارد، چرا در مورد تیم‌های دولتی به جز پرسپولیس و استقلال سکوت کرده است؟ آیا خواست رسانه‌ها و علاقه عمومی در این زمینه وجود ندارد؟ یا به دلیل عدم اعتراض تیم‌های صنعتی که کارخانه‌های بزرگ کشور حامی آنها هستند و کمتر دچار مشکل می‌شوند، لزومی به انتشار آنها نیست؟ مهدی مهدوی‌کیا در ارتباط با افشاگری قرارداد بازیکنان این دو تیم گفته: "در کشور آلمان من حتی از قرارداد بازیکن بغل دستی خودم آگاه نبوده‌ام." آیا این موضوع در نهایت به ضرر کسانی که لیست قراردادها را در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند، تمام نمی‌شود؟ مردمی که در شرایط مالی خوبی به سر نمی‌برند و بارها از سوی دولت به رها کردن یارانه‌ها تشویق می‌شوند، با دیدن این رقم‌ها چه حسی خواهند داشت؟ آیا مسئولان باشگاه‌های تهرانی و مهمتر از آن، متوالیان این دو تیم را زیر پرسش و فشار خود قرار نمی‌دهند که: چرا با آگاهی از وضعیت کنونی، چنین پول‌هایی را در اختیار آنها قرار داده‌اید که حالا با افتخار مجبور به افشای آن شوید؟ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد