درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:22   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10122صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 1 اردیبهشت 1393 - 04:17
شارا/ 4 راه که مدیران اجرایی می توانند آسیب های بحران را به حداقل برسانند
در این نوشتار به برخی گام های کلیدی اشاره می شود که هر مدیری باید به منظور کاهش آسیب های بحران، جلوگیری از خراب شدن چهره برند، ترمیم چهره برند و برقراری ارتباط برای بازگرداندن چهره برند انجام دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونول- چهره مری بارا، مدیر عامل جنرال موتورز قبل از کمیته کنگره روز سه شنبه که در آن به رسوایی هایی در خصوص نقض پروتوکل های ایمنی خودروها پرداخته شده بود به شدت تخریب شد. دست کم 13 کشته به دلیل اختلال در عملکرد سوئیچ موتور در برخی از وسائل نقلیه ثبت شده است، و به نظر می رسد که جنرال موتورز در عین آگاهی نسبت به این موضوع در سال های اخیر، این نقص مرگبار را در خودروهای خویش کتمان کرده است.


از زمانی که بارا در ماه ژانویه این مسئولیت را بر عهده گرفته، شرکت یکسره در حالت بحران بوده است. او واکنش مصرف کنندگان، عصبانیت ذینفعان را دیده است و اکنون در مقابل فشار مقامات دولتی قرار گرفته است. او باید چه کار کند که همه چیز درست شود؟


در این نوشتار به برخی گام های کلیدی اشاره می شود که هر مدیری باید به منظور کاهش آسیب های بحران، جلوگیری از خراب شدن چهره برند، ترمیم چهره برند و برقراری ارتباط برای بازگرداندن چهره برند انجام دهد.


• نمایش همدلی واقعی برای آنها که آسیب دیده اند. بارا یک وکیل به نام کنت فینبرگ را استخدام کرد که در پرداخت به قربانیان 11 سپتامبر و نشت نفت کش بی پی 2010، کمک کرده بود. وی از وکیل خواست که گزینه های جبران برای قربانیان حوادث جنرال موتورز را معرفی کند.


• عمل عقلانی، نه احساسی. احساسات می توانند به آسانی غلبه کنند، به ویژه در یک اتاق پر از قانونگذار و دوربین های تلویزیونی، اما بارا خونسرد ماند و حتی زمانی که بارها توسط اعضای کمیته پخته شده بود، همچنان بر مواضع عقلانی خویش مستحکم ایستاد.


• یافتن تمام حقایق. بارا در یک نقطه ضعف قرار دارد زیرا او تهیه پاسخ های مدلل برای اتفاقاتی که در نزدیک به یک دهه در جنرال موتورز اتفاق افتاده است بسیار دشوار می باشد. به هر حال، یکی از اولین اقدامات وی به عنوان مدیرعامل این بود که یک سری مصاحبه های کامل با تمام عوامل اجرایی شرکت انجام دهد و این کاری است که وی در حال انجام آن است.


• گرفتن سر نخ داستان. در یک ویدئوی داخلی از کارکنان جنرال موتورز در اواسط ماه مارس، بارا توضیح داد که شرکت در حال رفع مشکل است. این ویدئو به بارا این شانس را داد که مرهمی بر چهره شرکت جنرال موتورز گذاشته و اندکی وقت خریداری کند. چراکه جنرال موتورز احتمالا بدون آن وضع به مراتب بدتری را تجربه می کرد. اما این اقدام بارا درس هایی را در خصوص اینکه مدیر چه اقداماتی برای ترمیم چهره اشت در شرایط بحران می تواند انجام دهد به او داد.


می توانید مقالات ریچارد برونول را در توییتر پیگیری کنید: @RickBrownell
منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/04/02/4-ways-for-ceos-to-minimize-damage-in-a-crisis/?hq_e=el&hq_m=2860183&hq_l=14&hq_v=472ca672b1

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد