درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10122صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 1 اردیبهشت 1393 - 03:41
شارا/ 4 راه که مدیران اجرایی می توانند آسیب های بحران را به حداقل برسانند
در این نوشتار به برخی گام های کلیدی اشاره می شود که هر مدیری باید به منظور کاهش آسیب های بحران، جلوگیری از خراب شدن چهره برند، ترمیم چهره برند و برقراری ارتباط برای بازگرداندن چهره برند انجام دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونول- چهره مری بارا، مدیر عامل جنرال موتورز قبل از کمیته کنگره روز سه شنبه که در آن به رسوایی هایی در خصوص نقض پروتوکل های ایمنی خودروها پرداخته شده بود به شدت تخریب شد. دست کم 13 کشته به دلیل اختلال در عملکرد سوئیچ موتور در برخی از وسائل نقلیه ثبت شده است، و به نظر می رسد که جنرال موتورز در عین آگاهی نسبت به این موضوع در سال های اخیر، این نقص مرگبار را در خودروهای خویش کتمان کرده است.


از زمانی که بارا در ماه ژانویه این مسئولیت را بر عهده گرفته، شرکت یکسره در حالت بحران بوده است. او واکنش مصرف کنندگان، عصبانیت ذینفعان را دیده است و اکنون در مقابل فشار مقامات دولتی قرار گرفته است. او باید چه کار کند که همه چیز درست شود؟


در این نوشتار به برخی گام های کلیدی اشاره می شود که هر مدیری باید به منظور کاهش آسیب های بحران، جلوگیری از خراب شدن چهره برند، ترمیم چهره برند و برقراری ارتباط برای بازگرداندن چهره برند انجام دهد.


• نمایش همدلی واقعی برای آنها که آسیب دیده اند. بارا یک وکیل به نام کنت فینبرگ را استخدام کرد که در پرداخت به قربانیان 11 سپتامبر و نشت نفت کش بی پی 2010، کمک کرده بود. وی از وکیل خواست که گزینه های جبران برای قربانیان حوادث جنرال موتورز را معرفی کند.


• عمل عقلانی، نه احساسی. احساسات می توانند به آسانی غلبه کنند، به ویژه در یک اتاق پر از قانونگذار و دوربین های تلویزیونی، اما بارا خونسرد ماند و حتی زمانی که بارها توسط اعضای کمیته پخته شده بود، همچنان بر مواضع عقلانی خویش مستحکم ایستاد.


• یافتن تمام حقایق. بارا در یک نقطه ضعف قرار دارد زیرا او تهیه پاسخ های مدلل برای اتفاقاتی که در نزدیک به یک دهه در جنرال موتورز اتفاق افتاده است بسیار دشوار می باشد. به هر حال، یکی از اولین اقدامات وی به عنوان مدیرعامل این بود که یک سری مصاحبه های کامل با تمام عوامل اجرایی شرکت انجام دهد و این کاری است که وی در حال انجام آن است.


• گرفتن سر نخ داستان. در یک ویدئوی داخلی از کارکنان جنرال موتورز در اواسط ماه مارس، بارا توضیح داد که شرکت در حال رفع مشکل است. این ویدئو به بارا این شانس را داد که مرهمی بر چهره شرکت جنرال موتورز گذاشته و اندکی وقت خریداری کند. چراکه جنرال موتورز احتمالا بدون آن وضع به مراتب بدتری را تجربه می کرد. اما این اقدام بارا درس هایی را در خصوص اینکه مدیر چه اقداماتی برای ترمیم چهره اشت در شرایط بحران می تواند انجام دهد به او داد.


می توانید مقالات ریچارد برونول را در توییتر پیگیری کنید: @RickBrownell
منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/04/02/4-ways-for-ceos-to-minimize-damage-in-a-crisis/?hq_e=el&hq_m=2860183&hq_l=14&hq_v=472ca672b1

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد