درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10118صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 31 فروردین 1393 - 12:19
درآمد یک میلیاردی فولاد از حضور در آسیا
تیم فولاد خوزستان با نتایج کسب شده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و صعود از گروه خود با درآمدی 300 هزار دلاری پر درآمدترین نماینده ایران در دوره فعلی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.
  

درآمد یک میلیاردی فولاد از حضور در آسیا

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، تیم فولاد خوزستان با نتایج کسب شده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و صعود از گروه خود با درآمدی 300 هزار دلاری پر درآمدترین نماینده ایران در دوره فعلی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. پاداش هر پیروزی در مرحله گروهی 40 هزار دلار و پاداش هر تساوی در این مرحله 20 هزار دلار است. ضمن اینکه پاداش نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا 750 هزار دلار و پاداش تیم قهرمان یک میلیون و 500 هزار دلار خواهد بود. نتایج نمایندگان ایران در پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

گروه A- استقلال: یک برد - یک تساوی - 3 شکست - حذف از گروه

گروه B- فولاد: 3 برد - 2 تساوی - صعود از گروه

گروه C- تراکتورسازی: یک برد - 2 تساوی - 2 شکست - حذف از گروه

گروه D- سپاهان: 2 برد - یک تساوی - 2 شکست

به این ترتیب فولاد خوزستان تاکنون با 3 برد 120 هزار دلار، با 2 تساوی 40 هزار دلار و با صعود از گروه 50 هزار دلار کسب کرده است. این تیم 3 سفر در مرحله گروهی انجام داده که 90 هزار دلار نیز برای آن دریافت خواهد کرد و در مرحله یک هشتم نهایی هم یک سفر خارج از خانه با سوبسید 40 هزار دلار دریافت خواهد کرد تا با مجموع 340 هزار دلار (حدود یک میلیارد تومان) بیشترین درآمد را در میان نمایندگان ایران داشته باشد. این در حالی است که با یک بازی باقیمانده در هفته ششم مقابل الفتح و حداقل 2 دیدار مرحله یک هشتم نهایی امکان افزایش این درآمد برای فولاد وجود دارد. شرایط درآمدی برای استقلال و تراکتورسازی با توجه به حذف این دو تیم مشخص شده و تنها نتایج هفته آخر می‌تواند این درآمد را ارتقا دهد، اما سپاهان در صورت کسب امتیاز در دیدار آخر و صعود از مرحله گروهی دومین تیم پردرآمد ایران در دوره فعلی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. به این ترتیب استقلال با 150 هزار دلار کم درآمدترین نماینده ایران در این مسابقات بوده است. با احتساب دلار 3 هزار تومان فولاد یک میلیارد و 20 میلیون تومان، سپاهان 570 میلیون، تراکتورسازی 510 میلیون و استقلال 450 میلیون تومان تا پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا درآمد داشته‌اند.

 منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۱۷8

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد