درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10056صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 فروردین 1393 - 08:48
مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل خبر داد
رسانه‌ها بهترین محل رجوع برای آشنایی با افکار عمومی
مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: باید ظرفیت رسانه و مطبوعات را قدر بشناسیم و از این توانمندی مستدل و مستند در رجوع به نظرات افکار عمومی و آشنایی با مشکلات جامعه مطلع شویم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، مسعود امامی یگانه صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در استانداری اردبیل اظهار داشت: بنده با تجربه مسئولیت در روابط عمومی که در دولت هشتم و نهم فعالیت داشتم سعی خواهم کرد تا در وهله اول هماهنگی‌ها با روابط عمومی‌ها را دوباره راه‌اندازی کرده و حمایت کنم چرا که معتقدم روابط عمومی به دور از نگاه اصلاحی دولت‌ها باید بر اساس رویکرد واقع‌بینانه و صادقانه باشد.

وی تصریح کرد: اگر روابط عمومی‌ها در قالب این شورا هدفمند فعالیت کنند و جلسات ماهانه با همراهی روابط عمومی‌ها، اهالی رسانه و مطبوعات برگزار شود ما بیشتر می‌توانیم از این هم پیوستگی‌ها بهره ببریم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل یادآور شد: همانند دوره قبل بازدیدهای دوره‌ای روابط عمومی پروژه‌های عمرانی و اجرایی استان را به همراه بازدید از رسانه‌های مهم و تاثیرگذار کشوری به مانند روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها در دستور کار قرار خواهیم داد تا فعالیت این مجموعه تاثیرگذار به شکل تخصصی انجام شود.

امامی یگانه افزود: روابط عمومی باید تحلیل واقع‌بینانه دستگاه‌های اجرایی خود داشته باشند تا با همکاری رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شفاف و عمومی انجام دهند و این مجموعه باید از مدیحه‌سرایی و گل و بلبل نشان دادن فعالیت‌های عرصه‌های اجرایی خود پرهیز کنند و با بیان مشکلات و واقعیت‌ها در رفع این عیوب تلاش کنند.

این مسئول عنوان کرد: نباید روابط عمومی از بیان ضعف و نقاط نارسایی دستگاه خود که حاصل ایراد مسئولان و مدیران دستگاه اجرایی است، دلسرد شده و یا نگران باشند بلکه بیان این مطالب را در جبران موثر دانسته و تلاش کنند به دور از نگرش‌های سیاسی کارها به سرانجام مطلوب برسد.

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل بیان داشت: ما دغدغه‌های روابط عمومی‌ها را درک کرده و در جهت رفع این موانع تلاش می‌کنیم و امیدواریم با همکاری نزدیک و صمیمی با رسانه‌ها و مطبوعات که محل انعکاس افکار عمومی و نیازمندی‌های مردم هستند و به شکل مستدل و مستند ارائه می‌شود  بتوانیم برطرف کنیم.

امامی یگانه گفت: بنده هر گز نگاه مرزبندی شده در مورد مطبوعات و رسانه‌ها را قبول ندارم و معتقدم باید در‌های روابط عمومی‌ها به سوی منتقد‌ترین رسانه‌ها باز باشد و نقدهای واقع‌بینانه را مسئولان بپذیرند.

وی از اصحاب رسانه خواست تا با بستن فضای بدبینی به سمت خیرخواهی حرکت کنند چرا که فضای کشور رو به آرامش و توسعه است و تلاش دولت تدبیر و امید بر این است تا با ایجاد امیدواری در مردم، عموم جامعه را از یاس و ناامیدی خارج کند.

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل خاطرنشان کرد: ما از مطبوعات نمی‌خواهیم که رسالت خود را نادیده گرفته و حق انتخاب را نادیده بگیرند و ما این انتظار را داریم که واقعیت‌ها را منعکس کرده و از ایجاد فضای ناامیدی و بدبینی پرهیز کنند.

امامی‌یگانه در پایان گفت: سعی خواهیم کرد تا به اصلاح جایگاه تخصصی روابط عمومی‌ها، تقویت روابط رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها با مجموعه روابط عمومی تلاش کنیم و با دور شدن از روزمرگی و در جازدن‌ها سعی کنیم حرکت رو به جلو را همواره در دستور کار داشته باشیم.

 منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد