درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10042صفحه نخست » چهارشنبه، 27 فروردین 1393 - 04:44
بازدید دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فومن از ایسنا
دانشجویان مقطع کارشناسی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فومن طی بازدیدی از خبرگزاری ایسنا، با فعالیت های این مجموعه آشنا شدند.
  

بازدید دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فومن از ایسنا

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)،  دانشجویان مقطع کارشناسی در رشته های مدیریت روابط عمومی و مدیریت امور فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فومن از خبرگزاری ایسنا بازدید کردند و با فعالیت های این مجموعه آشنا شدند.

در این بازدید معصومه نیک کار سرپرست خبرگزاری ایسنا و ایکنا در گیلان طی سخنانی با بیان اینکه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ تنها خبرگزاری با هویت دانشجویی و نخستین خبرگزاری غیردولتی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محسوب می شود، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا در تاریخ 2 تیرماه 1378 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفت.

وی افزود: خبرگزاری دانشجویان ایران با بهره‌گیری از سرمایه‌ اندیشه، صداقت و با تکیه بر توان، خلاقیت، نوآوری جوانان دانشجو در 13 آبان 1378 با اظهار لطف مقام معظم رهبری خطاب به ایسنا که فرمودند؛ «اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید» با هدف اطلاع رسانی صحیح، بهنگام و همه جانبه به صورت آزمایشی و در 16 آذر همان سال مصادف با روز دانشجو به صورت رسمی به عرصه اطلاع‌رسانی گام نهاد.

نیک کار با اشاره به اینکه رسالت اصلی این رسانه خبری از بدو تاسیس تاکنون ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی و شکل‌گیری حلقه واسط بین مسوولان، نخبگان و مردم بوده است، گفت: نگاه تحلیلی و آسیب‌شناسانه به مسائل ایران و جهان، بازتاب واقعی اخبار، سرعت و دقت در انتشار اخبار، پرهیز از افراط و تفریط، توجه به مخاطب و ایجاد اعتماد پایدار بین رسانه و مخاطب، صداقت و امانت‌داری در انتشار اخبار، پرهیز از ایجاد تنش‌های آسیب‌زا در افکار عمومی،  تلاش در جهت ایجاد روحیه امیدواری واقع‌نگرانه در جامعه و بازنمایی همه جانبه و بی‌طرفانه اندیشه‌ها و افکار در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از جمله اهداف خبرگزاری ایسنا در حوزه اطلاع رسانی است.

وی تصریح کرد: خط مشی خبری، اخلاقی خبرگزاری دانشجویان ایران شامل کلیه اصول و ارزشهای اعتقادی و حرفه‌ای حاکم بر تحریریه خبر است که می‌تواند خبرگزاری را در مسیر دستیابی به اهداف اصلی مندرج در اساسنامه آن قرار دهد و همه اعضا ملزم به رعایت آن هستند.

نیک کار به اصول حرفه ای کار خبری اشاره کرد و افزود: مهمترین اصول حاکم بر تمامی مراحل و سطوح تهیه و انتشار خبر شامل هرآنچه بر روی سایت خبری ایسنا قرار می‌گیرد، در خبرگزاری دانشجویان ایران، شامل دو بخش «اصول خبری» و « اخلاق و روشهای حرفه‌ای» می‌شود.

وی شش اصل صحت، دقت، سرعت، بی‌طرفی، استقلال و جامعیت را جزو اصول مورد توجه ایسنا دانست.

در ادامه این بازدید دانشجویان با مراحل و نحوه ارسال خبر در سایت خبرگزاری ایسنا و ایکنا آشنا شدند.

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد