درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10001صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 25 فروردین 1393 - 05:32
چه زمانی قوانین روابط عمومی و روابط رسانه ای می شکنند؟
همه رشته ها قوانین و قواعد نانوشته ای دارند که متخصصان آنها را می دانند و تا حد زیادی در زندگی حرفه ای خود از آن تبعیت می کنند، حرفه روابط عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما تنها میزان کمی از کارهایی که انجام می دهیم سفید یا سیاه است. همانند بازاریابی. زمان هایی هستند که شما فقط نیاز دارید که قوانین روابط عمومی را بشکنید؛ حداقل وقتی که به جنبه هایی از روابط عمومی بر می خورید که در خصوص روابط رسانه ای می باشد، دوست دارید قانون شکنی کنید.
  

چه زمانی قوانین روابط عمومی و روابط رسانه ای می شکنند؟

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دورتی کرینشاو- همه رشته ها قوانین و قواعد نانوشته ای دارند که متخصصان آنها را می دانند و تا حد زیادی در زندگی حرفه ای خود از آن تبعیت می کنند؛ حرفه روابط عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما تنها میزان کمی از کارهایی که انجام می دهیم سفید یا سیاه است. زمان هایی هستند که شما فقط نیاز دارید که قوانین روابط عمومی را بشکنید؛ حداقل وقتی که به جنبه هایی از روابط عمومی بر می خورید که در خصوص روابط رسانه ای می باشد، دوست دارید قانون شکنی کنید. در این نوشتار من فهرستی از این موارد تهیه کرده ام.

قوانین روابط عمومی و روابط رسانه ای که شما ممکن است بخواهید آنها را بشکنید

قانون 1: هرگز نگویید: «نظر ندهید.»

قانون 2: رسانه های را اذیت نکنید، مگر اینکه خبری دارید.

قانون 3: برای بدست آوردن پوشش خبری، محصول شما بایستی منحصر به فرد باشد.

قانون 5: آموزش رسانه ای مشتریان. معمولا نیاز نیست که یک بلندگوی خسته کننده یا صفحات تو درتوی یک مصاحبه بزرگ آماده کنید، چراکه با این کار امکان یک تعامل تجاری را که می تواند شانس هایی را برای مصاحبه های آینده به دست دهد را از میان می برید.

قانون 6: کارگزار روابط عمومی بایستی در پس زمینه باقی بماند. این یکی از حیله های معمولی است زیرا می تواند برای کارگزار روابط عمومی کشنده باشد و یا یک مشتری را تحت شعاع قرار دهد، و بسیاری افراد ضمن آن راحت تر در پشت صحنه می ایستند. اما هنوز چند متخصص روابط عمومی و ارتباطات هستند که نقش فعالی در مصاحبه مشتری بازی می کنند، و در مقابل دیدگان افراد نیستند. این به ویژه برای کمپین های حمایتی که در آن اطلاعات گمراه کننده زیادی وجود دارد، حیاتی است و نظرات و نتیجه گیری ها را به شدت مورد بحث قرار می دهد.

قانون 7: هنگامی که شک دارید، یک کنفرانس مطبوعاتی راه بیاندازید. من هیچ چیز در مورد متخصصان روابط عمومی که عمیقا به این مورد اعتقاد دارند نمی دانم. اما برخی از مشتریان فکر می کنند یک محصول یا خدمت جدید ارائه شده مستحق معرفی مختصر مطبوعاتی است و اینکه رسانه ها این کار را اجرا می کنند. احتمالش هم وجود دارد که آنها آن را پوشش ندهند، و به طور معمول آنطوری که مشتری می خواهد انجام نمی شود. رویکرد استراتژیک به رسانه ها می گوید که نه بار از ده بار ضربه می زند.

منبع: http://www.business2community.com/public-relations/break-media-relations-pr-rules-0832626#trMwCVdgGXcZCJcu.99

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد