درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9920صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 10:57
شارا/ هفته رسانه اجتماعی در دانشگاه تنسی
دوشنبه آغاز هفته رسانه های اجتماعی دانشگاه تنسی بود، یک سری جامع از پنل ها و جلسات مباحثه که به میزبانی دانشکده ارتباطات و اطلاعات برگزار شد. این رویدادها که با حضور نمایندگانی از بازفید، اسپن، شبکه اسکریپس، دیانا وارنر و سایر شرکت های بزرگ آغاز به کار کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کاترین نانی- دوشنبه آغاز هفته رسانه های اجتماعی دانشگاه تنسی بود، یک سری جامع از پنل ها و جلسات مباحثه که به میزبانی دانشکده ارتباطات و اطلاعات برگزار شد. این رویدادها که با حضور نمایندگانی از بازفید، اسپن، شبکه اسکریپس، دیانا وارنر و سایر شرکت های بزرگ آغاز به کار کرد.


همه رویدادها رایگان و درها به روی همگان باز بود، غیر از برنامه ناهار که تنها برای کسانی بود که دعوتنامه داشتند ودر ضیافت ناهار روز پنج شنبه کلهان شرکت کردند.


پانل های دانشگاه تنسی انوع ایده ها و مسائل مرتبط با شبکه های اجتماعی و بازاریابی همانند «ایجاد آگاهی از برند از طریق تبلیغات و روابط عمومی با بسترهای رسانه اجتماعی» و «چگونه می توان کاری را در شبکه های اجتماعی آغاز کرد.» مطرح شد.


کورتنی چیلدرز، استادیار دانشکده تبلیغات و روابط عمومی گفت: «ما یک تن از سخنرانان و موضوعات متنوع در این سال داریم.» وی افزود: «شرکت کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که از متخصصان رسانه اجتماعی در زمینه حرفه ای شان بشنوند، می توانند یاد بگیرند چطور از رسانه اجتماعی استفاده کنند تا اینکه چگونه کار پیدا کنند، تا اینکه درکی از مدیریت رسانه های اجتماعی بدست آوردند. برندهای چند ملیتی مانند اسپن. اعضای مخاطب باید از موارد زیادی بپرهیزند تا بتوانند از آن در آینده منتفع شوند.»


در حالیکه اکثر دانش آموزان در حال حاضر از رسانه اجتماعی برای استفاده شخصی استفاده می کنند، چیلدرز گفت: درک کمی از نرم افزارهای رسانه اجتماعی در یک محیط حرفه ای وجود دارد.
چیلدرز تصریح کرد: «اکثرا درکی از اهمیت رسانه اجتماعی در بافت مدیریت برند ندارند- چه برای یک شرکت، سازمان یا سازمان غیر انتفاعی باشد.»


وی افزود: «من امیدوارم اعضای پنل یک چشم انداز کاملا متفاوت آماده کنند و دانشجویان ما را برای موقعیت های کارآموزی و حرفه ای آینده آماده می کند.»


کتی ایزاگوری گفت: «در کلاس هایم، من بارها در باب رسانه اجتماعی گفته ام می تواند علاوه بر دلایل شخصی برای کسب و کار نیز مورد استفاده قرار گیرد.» وی که دانشجوی سال دوم روابط عمومی است می گوید: «من علاقه دارد ببینم چگونه این سخنرانان از وبسایت های مشابه استفاده می کنند که من هر روز برای نام بزرگ شرکت های شان استفاده می کنم.»


چیلدرز گفت: شبکه های اجتماعی امروزه جزئی لاینفک از زندگی هر شخص شده است. و افزود: «از امروز تا پنج یا 10 سال آینده، ما ممکن است درباره «چیزهای بزرگ» صحبت کنیم اما رسانه های اجتماعی اهمیت انقلابی حقیقی در ساخت و حفظ ارتباطات دارند و به ایجاد روابط و شفافیت آن کمک می کنند.» وی در نهایت گفت: «اینها همه صداهایی است که برآمده از مردم می باشد.»


منبع: http://utdailybeacon.com/news/2014/mar/31/ut-social-media-week-arrives-educates-professional/
 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسین
| 1393/1/20 - 12:38 |     0     0     |
سلام مطلب مفیدی بود. لطفا در این زمینه بیشتر اطلاع رسانی شود


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد