درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 18:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9771صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 14 فروردین 1393 - 11:52
4 نکته برای ساخت روابط با بلاگرها در روابط عمومی
به عنوان متخصصان روابط عمومی، چشم انداز رسانه ای در جهان دیجیتال را تنظیم کنید. این مهم است که به خاطر بسپارید که برای کسب پوشش وبلاگی از موضوع مورد علاقه تان باید از اصولی تبعیت کنید که بسیار مشابه اصولی است که در ساخت روابط برای انتشار یادداشت در نیویورک تایمز وجود دارد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- به عنوان متخصصان روابط عمومی، چشم انداز رسانه ای در جهان دیجیتال را تنظیم کنید. این مهم است که به خاطر بسپارید که برای کسب پوشش وبلاگی از موضوع مورد علاقه تان باید از اصولی تبعیت کنید که بسیار مشابه اصولی است که در ساخت روابط برای انتشار یادداشت در نیویورک تایمز وجود دارد و اگرچه جهان دیجیتال روابطی را ساخته است که گاهی اوقات کمتر شخصی تلقی می شوند، همچنین این مساله به کارگزاران روابط عمومی اجازه می دهد که به تحقیق و درکی از اهداف رسانه ها برسند.


و اگرچه هنوز برای برقراری ارتباطات و اثرگذاری بر روی همکاران خبرنگاران، یک ناهار یا ارسال یادداشتی دستی جواب می دهد، متخصصان روابط عمومی هنوز می می توانند برای درک، حمایت و احترام کارهایی را انجام دهند، اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهند. کسب پوشش خبری بیشتر از هر چیز بستگی به توانایی شما در پیچ کردن دارد.


در اینجا چند نکته در خصوص نحوه موفقیت در ساخت روابط با بلاگرها و کسب حسن نیت توسط آنماری والورث، متخصص روابط عمومی دیجیتال در شبکه اجتماعی ام ایکس ام و همکار پی آر نیوز در نگارش کتاب راهنمای روابط عمومی دیجیتال و رسانه اجتماعی ارائه می شود:


• اگرتحقیقاتی از طریق بررسی محتوای آنها و تعقیبشان در رسانه های اجتماعی انجام می دهید. این به شما اجازه می دهد که ببنید آنها چه نوع نویسنده است هستند و چه نوع رویکردی را پذیرا هستند و چه چیزی آنها را شاخص می کند. گوش سپردن به صدای آنها یکی از مهمترین قطعات پازل روابط رسانه ای است.


• یکی از اعضای فعال جامعه آنها باشید. محتوایشان را به اشتراک بگذارید و به آنها اعتبار بدهید، این کار در توییتر به راحتی قابل انجام است. شما همه چیز را برای زندگی ترویج می کنید؛ به همین منظور این کار را به عنوان کاری که چند ثانیه از وقت شما را می گیرد و در عوض به شما پاداشی بزرگ می دهد تلقی کنید.


• دوست شوید. مساله چیزی بیش از «لایک» است. تعامل با آنها به طور مستقیم از طریق صنعتشان و به اشتراک گذاری دیالوگ هایی که مرتبط با برند شما هستند می تواند به این مساله کمک کند. به آنها نشان دهید که نگران صنعتی که آن را ترویج می کنید هستید. زیرا آن چیزی است که آنها نیز نگران آن هستند، در غیر این صورت شما نمی توانید آنها را در وهله اول هدف قرار دهید.


• همیشه به خاطر داشته باشید که پیچ های خود را با منافع آنها هماهنگ کنید. هر گاه کاری را انجام می دهید در وهله اول به این فکر کنید که آیا این کار در تضاد با منافع و خواست های آنها نباشد.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/03/13/looking-for-blog-coverage-it-takes-more-than-a-good-pitch/?hq_e=el&hq_m=2851713&hq_l=10&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد