درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 23:08   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9766صفحه نخست » چهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 18:08
آشنایی با شیوه های مختلف تبیلغاتی در سیمای ج.ا.ا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تیزر تنها شیوه تبلیغ در تلویزیون نیست در این بخش به اختصار شیوه های مختلف تبلیغاتی ویزه سیمای جمهوری اسلامی ایران را برای شما اماده کردم که با هم مرور می کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تیزر تنها شیوه تبلیغ در تلویزیون نیست در این بخش به اختصار شیوه های مختلف تبلیغاتی ویزه سیمای جمهوری اسلامی ایران را برای شما اماده کردم که با هم مرور می کنیم.

تیزر
تیزر یا آگهی یا فیلم تبلیغاتی به انواع تبلیغاتی اطلاق می شود که عمدتا در طول مدت زمان کوتاهی به بیان ویژگی ها و مزایای کالا یا خدمات و معرفی طرح های جدید می پردازد. زمان در تیزرهای تلویزیونی بنا بر قانون، حداقل ۱۵ ثانیه و در تیزرهای رادیویی حداقل ۱۰ ثانیه می باشد.

رپرتاژ آگهی
با افزایش طول مدت زمان آگهی(حداقل ۱۲۰ ثانیه)، گونه دیگری از تبلیغات مطرح می شود که بدان رپرتاژ آگهی یا گزارش آگهی می گویند. این نوع از تبلیغات عمدتا دربرگیرنده توضیحات جامعی از کسب و کار بوده و شامل اجزایی چون فلسفه و تاریخ شکل گیری، معرفی موسسان، معرفی فرآیند تولید، معرفی جامع محصولات و خدمات، شبکه های توزیع و فروش و… می باشد.

زیرنویس
به متون و یا نوشتاری که در قسمت پائین صفحه تلویزیونی به عنوان جملات تبلیغاتی و حین پخش برنامه های سیما به نمایش در می آید زیرنویس اطلاق می شود. حداکثر زمان پخش زیرنویس در ایران ۱۵ ثانیه می باشد.

آگهی دعوت به تماشا
به آخرین آگهی بازرگانی در یک باکس تبلیغاتی تلویزیونی که با هدف دعوت به دیدن برنامه تلویزیونی پخش می گردد، آگهی دعوت به تماشا یا تقدیم برنامه می گویند. این آگهی در بعضی از موارد به عنوان یک آگهی مستقل و خارج از باکس تبلیغاتی قرار می گیرد و به صورت جداگانه پخش می گردد. از جمله معروفترین شرکتهایی که در دهه اخیر از این شیوه برای تبلیغ برند خود استفاده کرده اند می توان به شرکتهایی همچون سایپا، ایرانسل، همراه اول و … اشاره .

حک آرم
درج لوگو و یا علامت شرکت در گوشه کادر تلویزیونی (عموما سمت راست و بالا)، در حین برنامه های سیما را حک آرم می گویند. مدت زمان حک آرم در ایران ۱۵ ثانیه بوده و فاصله بین دو پخش برای حک آرم حداقل ۵ دقیقه می باشد.

نشان آگهی
شیوه ای از تبلیغات تلویزیونی است که ابتدا و انتهای باکس تبلیغاتی را شامل می شود. حتما تاکنون نشان آغاز آگهی های بازرگانی کشورمان دیده اید که به رنگ طلایی است و با موسیقی خاصی به گرد محور خود می چرخد و به گوشه تصویر می رود. آرم آرم آگهی به صورت نمایش تصاویر ایستا و یا بعضا متحرک تبلیغاتی از نام و نشان تجاری سازمان ها و یا محصولات آنها بوده که در شروع باکس تبلیغاتی و به هنگام نمایش لوگوی آگهی های بازرگانی در زمینه این لوگو قرار دارد و به صورت بدون گفتار، در قالب بسته های روزانه در مدت زمان شش ثانیه ارائه می گردد.

برنامه مشارکتی
به گونه ای از برنامه سازی در رادیو و تلویزیون اطلاق می شود که دست اندرکاران هنری ساخت برنامه با حمایت مالی یک شرکت برنامه خود را می سازند
 

http://kafemarketing.net

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد