درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9701صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 فروردین 1393 - 18:33
جایگاه روابط عمومی در سینمای ایران: تشکیل انجمن مدیران روابط عمومی سینمای ایران
 مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان - فعالان عرصه هنر و سینمای ایران می بایست نگاه جامع تر و تخصصی تری به نقش و جایگاه روابط عمومی در سینمای ایران داشته باشند که این مهم در ابتدا با تشکیل ˝انجمن مدیران روابط عمومی سینمای ایران˝ به عنوان یک صنف تأثیر گذار محقق خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فعالان عرصه هنر و سینمای ایران می بایست نگاه جامع تر و تخصصی تری به نقش و جایگاه روابط عمومی در سینمای ایران داشته باشند که این مهم در ابتدا با تشکیل ˝انجمن مدیران روابط عمومی سینمای ایران˝ به عنوان یک صنف تأثیر گذار محقق خواهد شد.

 

 

روابط عمومی چیست؟ 

روابط عمومی جایگاهی است که می بایست اقدامات آگاهانه، برنامه ریزی شده و سنجیده را جهت کسب تفاهم متقابل بین سازمان و مخاطب برقرار نماید.

 

رسانه چیست؟

رسانه یک پل ارتباطی عینی و عملی است که نقش به سزایی در برقراری ارتباط میان جامعه و مسوولین و بلعکس ایفا می نماید و به نوعی تأمین کننده نیازهای جامعه از طریق ساختارهای خود می باشد.

 

اما آنچه مورد بحث در این یادداشت است، نقش و جایگاه روابط عمومی در رسانه های دیداری کشورمان به خصوص سینمای ایران می باشد.

وقتی به فرایند تولید یک اثر در سینما توجه می کنیم، متوجه ضعف و عدم توجه به جایگاه روابط عمومی خواهیم شد، به نوعی که روابط عمومی را فقط با درج عنوان و مسوول آن در عوامل یک فیلم خواهیم دید.

 

اغلب فیلم های ساخته شده در کشورمان بر اساس نوع نگاه نویسنده، کارگردان و یا تهیه کننده ساخته می شود و محتوای داستان یک فیلمنامه به نگرش فکری نویسنده آن بستگی دارد نه نیاز روز جامعه، که در همین راستا روابط عمومی می تواند با توجه به نیاز جامعه، کمبودها و کاستی های فرهنگی و اجتماعی جامعه، نوع نیاز روز آحاد مردم و حتی با توجه به سطح اقتصاد خانواده در جهت تولید یک فیلم فاخر و پر مخاطب نقش به سزایی را ایفا نماید.

 

برای ساخت یک فیلم سینمایی، تهیه کننده باید مراحل تهیه فیلمنامه، انتخاب سرمایه گذار، دریافت مجوز ساخت، انتخاب کارگردان و سایر عوامل را طی نماید تا یک فیلم مطلوب و مخاطب پسند اکران شود و همچنین برقرای ارتباط با رسانه های نوشتاری، شنیداری و دیداری هم در اولویت کار قرار دارد تا تمامی مراحل تولید یک فیلم به مخاطبان گزارش گردد که نبود مدیر روابط عمومی در کنار تیم تولید باعث می شود تا نتوان به طور شایسته ای مردم را با سینما دوست نمود یا به سینما نزدیک کرد.

 

به همین منظور فعالان عرصه هنر و سینمای ایران می بایست نگاه جامع تر و تخصصی تری به نقش و جایگاه روابط عمومی در سینمای ایران داشته باشند که این مهم در ابتدا با تشکیل "انجمن مدیران روابط عمومی سینمای ایران" به عنوان یک صنف تأثیر گذار محقق خواهد شد.

 

http://www.nabteh.ir

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد