درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 11:40   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9701صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 فروردین 1393 - 18:33
جایگاه روابط عمومی در سینمای ایران: تشکیل انجمن مدیران روابط عمومی سینمای ایران
 مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان - فعالان عرصه هنر و سینمای ایران می بایست نگاه جامع تر و تخصصی تری به نقش و جایگاه روابط عمومی در سینمای ایران داشته باشند که این مهم در ابتدا با تشکیل ˝انجمن مدیران روابط عمومی سینمای ایران˝ به عنوان یک صنف تأثیر گذار محقق خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فعالان عرصه هنر و سینمای ایران می بایست نگاه جامع تر و تخصصی تری به نقش و جایگاه روابط عمومی در سینمای ایران داشته باشند که این مهم در ابتدا با تشکیل ˝انجمن مدیران روابط عمومی سینمای ایران˝ به عنوان یک صنف تأثیر گذار محقق خواهد شد.

 

 

روابط عمومی چیست؟ 

روابط عمومی جایگاهی است که می بایست اقدامات آگاهانه، برنامه ریزی شده و سنجیده را جهت کسب تفاهم متقابل بین سازمان و مخاطب برقرار نماید.

 

رسانه چیست؟

رسانه یک پل ارتباطی عینی و عملی است که نقش به سزایی در برقراری ارتباط میان جامعه و مسوولین و بلعکس ایفا می نماید و به نوعی تأمین کننده نیازهای جامعه از طریق ساختارهای خود می باشد.

 

اما آنچه مورد بحث در این یادداشت است، نقش و جایگاه روابط عمومی در رسانه های دیداری کشورمان به خصوص سینمای ایران می باشد.

وقتی به فرایند تولید یک اثر در سینما توجه می کنیم، متوجه ضعف و عدم توجه به جایگاه روابط عمومی خواهیم شد، به نوعی که روابط عمومی را فقط با درج عنوان و مسوول آن در عوامل یک فیلم خواهیم دید.

 

اغلب فیلم های ساخته شده در کشورمان بر اساس نوع نگاه نویسنده، کارگردان و یا تهیه کننده ساخته می شود و محتوای داستان یک فیلمنامه به نگرش فکری نویسنده آن بستگی دارد نه نیاز روز جامعه، که در همین راستا روابط عمومی می تواند با توجه به نیاز جامعه، کمبودها و کاستی های فرهنگی و اجتماعی جامعه، نوع نیاز روز آحاد مردم و حتی با توجه به سطح اقتصاد خانواده در جهت تولید یک فیلم فاخر و پر مخاطب نقش به سزایی را ایفا نماید.

 

برای ساخت یک فیلم سینمایی، تهیه کننده باید مراحل تهیه فیلمنامه، انتخاب سرمایه گذار، دریافت مجوز ساخت، انتخاب کارگردان و سایر عوامل را طی نماید تا یک فیلم مطلوب و مخاطب پسند اکران شود و همچنین برقرای ارتباط با رسانه های نوشتاری، شنیداری و دیداری هم در اولویت کار قرار دارد تا تمامی مراحل تولید یک فیلم به مخاطبان گزارش گردد که نبود مدیر روابط عمومی در کنار تیم تولید باعث می شود تا نتوان به طور شایسته ای مردم را با سینما دوست نمود یا به سینما نزدیک کرد.

 

به همین منظور فعالان عرصه هنر و سینمای ایران می بایست نگاه جامع تر و تخصصی تری به نقش و جایگاه روابط عمومی در سینمای ایران داشته باشند که این مهم در ابتدا با تشکیل "انجمن مدیران روابط عمومی سینمای ایران" به عنوان یک صنف تأثیر گذار محقق خواهد شد.

 

http://www.nabteh.ir

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد