درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 19:22   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9646صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 1 فروردین 1393 - 15:24
انعکاس ۴۶۰ خبر توسط روابط عمومی تبلیغات اسلامی املش در سال ۹۲
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 460 خبر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش در سایت ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۹۲ منعکس شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 460 خبر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش در سایت ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۹۲ منعکس شده است.

 

مهدی نظرپاک  مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه گیلان، با بیان این خبر گفت: این اخبار در صدا و سیمای مرکز گیلان و نشریات و هفته‌نامه‌های محلی به‌ویژه سایت سازمان تبلیغات اسلامی منعکس شده است.

 

مهدی نظرپاک با اشاره به اطلاع‌ رسانی ادارات، اضافه کرد: در عصر حاضر اطلاع‌ رسانی یک امر ضروری و لازم است.

 

وی با اشاره به اینکه اخبار تهیه شده در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش به منظور آگاه سازی مردم از عملکرد این اداره درسال ۹۲بوده است، گفت: اخبار منعکس شده شامل گزارش فعالیت های مختلف این نهاد در زمینه های فرهنگی، قرآنی، عمرانی، فعالیت مؤسسات قرآنی، هیئت های مذهبی و کانون مداحان است.

 

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش با ارائه آماری از اخبار اداره متبوع، افزود: درسال ۹۲ مجموع اخباری که به استان جهت درج در سایت ido مربوط به سازمان تبلیغات اسلامی ارسال شد ۴۶۰ خبر بود و همچنین تعداد ۳۰ خبر در نشریات محلی و بخش خبری صدا و سیمای مرکز گیلان وخبرگزاریها منعکس شده است.

 

وی درخصوص نقش روابط عمومی ها دردستگاه ها عنوان کرد: روابط عمومی حلقه واسط بین جامعه و مدیران است و باید اطلاعات دقیق، شفاف و به‌روز دستگاه و جامعه را به مدیران انتقال دهد.

 

مهدی نظرپاک، روابط عمومی را بازوی توانمند مدیردستگاه دانست و افزود: روابط عمومی‌ها باید با کار کارشناسانه همه امکانات و توان خود را در جهت بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها وقابلیت‌های آن دستگاه به منظور خدمت‌رسانی به مردم بسیج نمایند.

 

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش تصریح کرد: اما روابط عمومی اگر می خواهد صاحب قدرت باشد باید در واقع کانون گردآوری، تولید و پردازش اطلاعات در سازمان خود قرار بگیرد و روابط عمومی بی اطلاع از آنچه که در لایه های مختلف سازمان می گذرد، هرگز صاحب قدرت نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید نقش خود را در خصوص پیوند بین جامعه و دستگاه به خوبی ایفا کنند، ادامه داد: همچنین تلقی تعریف رایج از روابط عمومی به‌عنوان چشم، گوش وزبان سازمان نیز حکایت از مقام و جایگاه پاسخگویی روابط عمومی در سازمان دارد.

 

نظرپاک ضمن تقدیر از نمایندگان خبرگزاری ها و مطبوعات در استان، تاکید کرد: یک روابط عمومی موفق باید بتواند با تمامی مطبوعات و خبرگزاری ها همکاری و ارتباطی دوستانه داشته باشد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد