شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : انعكاس ۴۶۰ خبر توسط روابط عمومي تبليغات اسلامي املش در سال ۹۲
جمعه، 1 فروردین 1393 - 15:24 کد خبر:9646
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- 460 خبر اداره تبليغات اسلامي شهرستان املش در سايت ويژه سازمان تبليغات اسلامي در سال ۹۲ منعكس شده است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- 460 خبر اداره تبليغات اسلامي شهرستان املش در سايت ويژه سازمان تبليغات اسلامي در سال ۹۲ منعكس شده است.

 

مهدي نظرپاك  مسئول روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي املش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه گيلان، با بيان اين خبر گفت: اين اخبار در صدا و سيماي مركز گيلان و نشريات و هفته‌نامه‌هاي محلي به‌ويژه سايت سازمان تبليغات اسلامي منعكس شده است.

 

مهدي نظرپاك با اشاره به اطلاع‌ رساني ادارات، اضافه كرد: در عصر حاضر اطلاع‌ رساني يك امر ضروري و لازم است.

 

وي با اشاره به اينكه اخبار تهيه شده در اداره تبليغات اسلامي شهرستان املش به منظور آگاه سازي مردم از عملكرد اين اداره درسال ۹۲بوده است، گفت: اخبار منعكس شده شامل گزارش فعاليت هاي مختلف اين نهاد در زمينه هاي فرهنگي، قرآني، عمراني، فعاليت مؤسسات قرآني، هيئت هاي مذهبي و كانون مداحان است.

 

مسئول روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي املش با ارائه آماري از اخبار اداره متبوع، افزود: درسال ۹۲ مجموع اخباري كه به استان جهت درج در سايت ido مربوط به سازمان تبليغات اسلامي ارسال شد ۴۶۰ خبر بود و همچنين تعداد ۳۰ خبر در نشريات محلي و بخش خبري صدا و سيماي مركز گيلان وخبرگزاريها منعكس شده است.

 

وي درخصوص نقش روابط عمومي ها دردستگاه ها عنوان كرد: روابط عمومي حلقه واسط بين جامعه و مديران است و بايد اطلاعات دقيق، شفاف و به‌روز دستگاه و جامعه را به مديران انتقال دهد.

 

مهدي نظرپاك، روابط عمومي را بازوي توانمند مديردستگاه دانست و افزود: روابط عمومي‌ها بايد با كار كارشناسانه همه امكانات و توان خود را در جهت بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌ها وقابليت‌هاي آن دستگاه به منظور خدمت‌رساني به مردم بسيج نمايند.

 

مسئول روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي املش تصريح كرد: اما روابط عمومي اگر مي خواهد صاحب قدرت باشد بايد در واقع كانون گردآوري، توليد و پردازش اطلاعات در سازمان خود قرار بگيرد و روابط عمومي بي اطلاع از آنچه كه در لايه هاي مختلف سازمان مي گذرد، هرگز صاحب قدرت نخواهد شد.

 

وي با بيان اينكه روابط عمومي ها بايد نقش خود را در خصوص پيوند بين جامعه و دستگاه به خوبي ايفا كنند، ادامه داد: همچنين تلقي تعريف رايج از روابط عمومي به‌عنوان چشم، گوش وزبان سازمان نيز حكايت از مقام و جايگاه پاسخگويي روابط عمومي در سازمان دارد.

 

نظرپاك ضمن تقدير از نمايندگان خبرگزاري ها و مطبوعات در استان، تاكيد كرد: يك روابط عمومي موفق بايد بتواند با تمامي مطبوعات و خبرگزاري ها همكاري و ارتباطي دوستانه داشته باشد.