شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 460 خبر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش در سایت ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۹۲ منعکس شده است.
مهدی نظرپاک مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه گیلان، با بیان این خبر گفت: این اخبار در صدا و سیمای مرکز گیلان و نشریات و هفتهنامههای محلی بهویژه سایت سازمان تبلیغات اسلامی منعکس شده است.
مهدی نظرپاک با اشاره به اطلاع رسانی ادارات، اضافه کرد: در عصر حاضر اطلاع رسانی یک امر ضروری و لازم است.
وی با اشاره به اینکه اخبار تهیه شده در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش به منظور آگاه سازی مردم از عملکرد این اداره درسال ۹۲بوده است، گفت: اخبار منعکس شده شامل گزارش فعالیت های مختلف این نهاد در زمینه های فرهنگی، قرآنی، عمرانی، فعالیت مؤسسات قرآنی، هیئت های مذهبی و کانون مداحان است.
مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش با ارائه آماری از اخبار اداره متبوع، افزود: درسال ۹۲ مجموع اخباری که به استان جهت درج در سایت ido مربوط به سازمان تبلیغات اسلامی ارسال شد ۴۶۰ خبر بود و همچنین تعداد ۳۰ خبر در نشریات محلی و بخش خبری صدا و سیمای مرکز گیلان وخبرگزاریها منعکس شده است.
وی درخصوص نقش روابط عمومی ها دردستگاه ها عنوان کرد: روابط عمومی حلقه واسط بین جامعه و مدیران است و باید اطلاعات دقیق، شفاف و بهروز دستگاه و جامعه را به مدیران انتقال دهد.
مهدی نظرپاک، روابط عمومی را بازوی توانمند مدیردستگاه دانست و افزود: روابط عمومیها باید با کار کارشناسانه همه امکانات و توان خود را در جهت بهرهگیری از تمامی ظرفیتها وقابلیتهای آن دستگاه به منظور خدمترسانی به مردم بسیج نمایند.
مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش تصریح کرد: اما روابط عمومی اگر می خواهد صاحب قدرت باشد باید در واقع کانون گردآوری، تولید و پردازش اطلاعات در سازمان خود قرار بگیرد و روابط عمومی بی اطلاع از آنچه که در لایه های مختلف سازمان می گذرد، هرگز صاحب قدرت نخواهد شد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید نقش خود را در خصوص پیوند بین جامعه و دستگاه به خوبی ایفا کنند، ادامه داد: همچنین تلقی تعریف رایج از روابط عمومی بهعنوان چشم، گوش وزبان سازمان نیز حکایت از مقام و جایگاه پاسخگویی روابط عمومی در سازمان دارد.
نظرپاک ضمن تقدیر از نمایندگان خبرگزاری ها و مطبوعات در استان، تاکید کرد: یک روابط عمومی موفق باید بتواند با تمامی مطبوعات و خبرگزاری ها همکاری و ارتباطی دوستانه داشته باشد.
|