درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 02:24   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9388صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 13 اسفند 1392 - 15:07
کنفرانس تفکر بازار 15 برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس مطالعات بازاریابی با عنوان تفکر بازار 15 از 11 تا 13 ژوئن در استانبول ترکیه برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس مطالعات بازاریابی با عنوان تفکر بازار 15 از 11 تا 13 ژوئن در استانبول ترکیه برگزار می شود.


به گزارش شارا، دبیرخانه این کنفرانس در فراخوان پذیرش مقاله، ارسال مقاله برای کنفرانس را تا تاریخ 5 مارس 2014 ممکن دانست.


هدف اصلی تفکر بازار 15 بررسی چالش های عمده در فهم روانشناسی انسان به عنوان مشتری، تنظیم روندها و شکل داده به ابزارهای جدید بازاریابی در ارائه تصویر اجتماعی موسسه به عنوان نهادی معتبر می باشد. بازاریابی امروز یکی از فعالیت های غیر پایدار و در حال تغییر است که با تغییر رفتار بشر در عصر حاضر به شدت پیچیده شده است. این حرفه بسته به بستری که در آن انجام می شود، نیازهای ویژه ای را می طلبد که در دنیای رقابتی امروز باید از دقت و هوشمندی کافی بهره مند باشد.


کنفرانس مطالعات بازار در نظر دارد گردهمایی را برای ارائه آخرین تحقیقات و تجربیات در حوزه های تئوری، تجربی و روش های کاربردی و استراتژی های بازاریابی برگزار کند. این کنفرانس رهبران حرفه ای توسعه کسب و کار، اقتصاددان ها، روانشناسان، جامعه شناسان، متخصصان بازار و محققان بازاریابی را از نقاط مختلف دنیا گردهم می آورد.


برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کنفرانس مراجعه کنید.
http://www.markethinkconference.org/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد