درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:35   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9123صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 بهمن 1392 - 12:39
پاسخگویی مسوولان در وزارت صنعت و تجارت به روابط عمومی ارجاع می شود
هراس از دست دادن کرسی ریاست در میان معاونان وزارت صنعت و تجارت آفتی برای پاسخگویی آنان به مردم و افکار عمومی شده است.
  

پاسخگویی مسوولان در وزارت صنعت و تجارت به روابط عمومی ارجاع می شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید کم کم بساط پاسخگویی به رسانه ها در وزارت صنعت و تجارت برچیده شد تا جایی که در سه ماهه ی اول فعالیت دولت یازدهم شاهد هیچ نوع پاسخگویی از سوی مسوولان و معاونان این وزارتخانه نبودیم.
شاید در روزهای نخست فعالیت دولت تدبیر و امید این عدم پاسخگویی آنچنان آزاردهنده نبود و خبرنگاران و مسوولان این وزارتخانه می توانستند خود را توجیه کنند که مسوولان جدید بر سر کار آمده اند و تا انجام جابجایی های مدیریتی و آشنایی آنان با امور باید به مسوولان و معاونان وزارت صنعت و تجارت فرصت داد.
وزیر، معاونان و روابط عمومی و واحد ارتباط با رسانه های وزارت صنعت و تجارت در دولت تدبیر و امید تغییر کرد، اما؛ این تغییرات منجر به بهبود فرایند اطلاع رسانی و پاسخگویی آنان نسبت به دولت قبل نشد.
متأسفانه با گذشت هفت ماه از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و انجام تمام تغییر و تحولات مدیریتی روند پاسخگویی مسوولان این وزارتخانه هیچ تغییری نکرده است و صرفا اطلاع رسانی و ارائه ی گزارش عملکرد وزارت صنعت و تجارت در جلساتی که برخی هفته ها در روزهای چهارشنبه برگزار می شود، صورت می گیرد.
گفتنی است، عدم پاسخگویی مسوولان وزارت صنعت و تجارت مشکلات زیادی را برای اصحاب رسانه ایجاد کرده است. پیش از این گمان می شد با تغییر نخستین مدیر روابط عمومی وزارت صنعت و تجارت این مشکل برطرف شود، اما؛ ظاهرا هراس مدیران نسبت به از دست کرسی قدرت و ریاستی که جدیدا آن را به دست آورده اند، موجب شده تا روند پاسخگویی آنها در مقابل مردم و اصحاب رسانه کاملا مختل و منوط به اجازه از روابط عمومی وزارت صنعت و تجارت شود.
گفتنی است، تلاش های امروز خبرنگار ما برای مصاحبه با بهمن حاجعلی، مدیر طرح توزیع سبد کالا، بی نتیجه ماند و این مقام مسوول در واکنش به سؤالات خبرنگار خبرگزاری موج صرفا به این پاسخ اکتفا کرد که شما باید تمام سؤالات را برای روابط عمومی وزارتخانه فاکس کرده و یا از ایشان اجازه ی مصاحبه ی تلفنی و یا حضوری را کسب کنید، اگر مدیر روابط عمومی اجازه دادند، من پاسخ سؤالات شما را خواهم داد.
حال یک سؤال از مدیر روابط عمومی و مسوولان وزارت صنعت و تجارت داریم که آیا کار خبر و اطلاع رسانی با این بوروکراسی سنخیت دارد یا خیر؟
لازم به ذکر است، محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت و تجارت، در جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با طعنه و کنایه به دولت قبلی و نحوه انتخاب مدیران از سوی وی گفت: انتخاب افراد غیرمتخصص و بی اطلاع موجب شد تا امروز مدیرانی که در دوره قبل انتخاب شده بودند امروز در گوشه زندان باشند. حال جناب آقای وزیر شما که مدیران متخصص انتخاب کرده اید آیا توضیحی برای هراس مدیران خود از پاسخگویی به اصحاب رسانه و تنویر افکار عمومی دارید؟ آیا می توانید بگویید چرا مدیران شما تا این حد تحت تأثیر روابط عمومی هستند تا جایی که اجازه پاسخگویی ندارند؟ شما که نسبت به بروکراسی ها منتقد هستند می توانید بگویید این نامه نگاری ها چرا در سیستم پاسخگویی مدیران شما در مقابل افکار عمومی ایجاد شده است؟ قطعا مدیران شما این روزها با هراسی که نسبت به از دست دادن کرسی ریاست دارند، اینچنین رویه سکوت را در پیش گرفته اند.

منبع: خبرگزاری موج

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد