درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 17:26   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8731صفحه نخست » جمعه، 11 بهمن 1392 - 11:16
سهم صرف هزینه های تبلیغاتی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مطالب قبلی وبلاگ چندین دفعه در مورد نحوه هزینه کرد بودجه های تبلیغاتی توضیحاتی داده شده است. در این مطلب به پیش بینی به روز تری در مورد هزینه های تبلیغاتی پرداخته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در مطالب قبلی وبلاگ چندین دفعه در مورد نحوه هزینه کرد بودجه های تبلیغاتی توضیحاتی داده شده است. در این مطلب به پیش بینی به روز تری در مورد هزینه های تبلیغاتی پرداخته می شود.
با پایان سال ۲۰۱۳ و قطعی شدن اطلاعات در این سال ، بازار پیش بینی در مورد بودجه های تبلیغاتی و روش هزینه کرد آن در سال های دیگر گرم شده است. در یکی از این پیش بینی ها به مقایسه اعداد سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ پرداخته می شود. پیش بینی های انجام شده حاکی از آن است که تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات و تبلیغات در رادیو کاهش می یابد و در نقطه مقابل ، تبلیغات اینترنتی در کامپیوترهای رومیزی ، تبلیغات اینترنتی بر روی دستگاه های موبایل و تبلیغات در سینما ها افزایش می یابد و تبلیغات محیطی ثابت می ماند.
 



چه کار باید کرد؟آن دسته از شرکت هایی موفق هستند که با خواندن این مطلب تغییرات مثبت و منفی آن را بر روی کسب و کار خود بررسی کنند. به عنوان مثال روزنامه های کشور که درصد زیادی از درآمد خود را از طریق تبلیغات چاپی تامین می کنند باید به این تغییر رویکردها به عنوان هشداری نگاه کنند. این تغییرات خواه یا ناخواه به ایران هم می رسد و باید بر روی کسب و کارهای اینترنتی از هم اکنون سرمایه گذاری کرد تا در آینده از بقیه رقبا جلوتر بود.
منبع : وبلاگ ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد