درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8690صفحه نخست » سه شنبه، 8 بهمن 1392 - 12:03
مرکز ارتباطات مردمی شهرداری می‌تواند مانع بروز تخلفات شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رویکرد شورای شهر بر تقویت روابط عمومی و مرکز 137 است اما از طرفی نباید باورمان شود که وقتی حجم کار بالا است و فعالیت‌های زیادی انجام می‌شود، قصورات و اشتباهات نادیده گرفته شود.
  

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام مجید فاطمی در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی شهرداری 137 اظهار کرد: باید بپذیریم در هر نهاد و سازمانی، مشکلات و اشتباهاتی وجود دارد که با پذیرش آنها در راستای رفع آن مشکلات اقدام شود و در این زمینه روابط عمومی و مرکز 137 نباید توجیه‌گر اشتباهات موجود باشد.


وی ادامه داد: رویکرد شورای شهر بر تقویت روابط عمومی و مرکز 137 است اما از طرفی نباید باورمان شود که وقتی حجم کار بالا است و فعالیت‌های زیادی انجام می‌شود، قصورات و اشتباهات نادیده گرفته شود.


عضو شورای اسلامی شهر مشهد با طرح این سوال که آیا برای پاسخ گویی به سوال مردم در خصوص عملکرد یک مسوول یا مدیر شهری چاره‌ای اندیشیده شده یا راهکاری دنبال می‌شود، گفت: اگر ضعفی وجود داشت باید پذیرفته شود و با شهامت، اشتباهات در برخی موارد بیان شود.


فاطمی به انجام برخی تخلفات از سوی کارکنان اشاره کرد و افزود: در این زمینه هم مرکز 137 می‌تواند با انعکاس صحبت ‌ای مردمی مانع از بروز تخلفات شود.


وی همچنین بر ضرورت راه‌اندازی سامانه ی پاسخ گویی در شورای شهر مشهد تاکید کرد و گفت: معتقدم هر چه مرکز 137 از شهرداری فاصله بگیرد و متصل به این مجموعه نباشد، برکات بیشتر و موفقیت‌های گسترده‌تری دریافت می‌کند.


این عضو شورای شهر مرکز 137 را چشم شهرداری خواند و گفت: با نظارت مرکز 137 بر نحوه ی عملکرد همه ی کارکنان شهرداری،‌ آنها می‌دانند کوچک ترین تخلفی از دید ناظران مغفول نمی‌ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد