درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:25   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8577صفحه نخست » جمعه، 4 بهمن 1392 - 08:57
رضایت مشتریان از روش های پشتیبانی مختلف
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مطالب قبلی وبلاگ در مورد روش های متنوع پشتیبانی مطالبی نوشته شده بود اما در این مطلب به مقایسه روش های مختلف پشتیبانی بر اساس نظرسنجی که انجام شده است پرداخته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مطالب قبلی وبلاگ در مورد روش های متنوع پشتیبانی مطالبی نوشته شده بود اما در این مطلب به مقایسه روش های مختلف پشتیبانی بر اساس نظرسنجی که انجام شده است پرداخته می شود.
در مطلب استفاده از فیس بوک و تویتر در سیستم های ارتباط با مشتریان به روش جدید استفاده از شبکه های اجتماعی در این سیستم ها پرداخته شد. اما نتایج نظرسنجی نشان می دهد که کاربران همچنان روش های دیگر ارتباط با مشتریان را مانند ارتباط تلفنی ، چت ، ارسال ایمیل و … را ترجیح می دهند.
 


مطلبی که می توان از این تصویر نتیجه گرفت این است که علاوه بر روش های جدید تر برای ارتباط با مشتریان باید از روش های دیگر هم استفاده کرد. بعضا در وب سایت هایی که مراجعه می کنم می بینم که یا فقط یک شماره تماس وجود دارد و ایمیل و مشخصات دیگری وجود ندارد و یا یک فرم تنها در صفحه است و یا هیچ شماره تماسی در صفحه نیست که واقعا باعث تعجب است. مثلا در صفحه ارتباط با ما در وب سایت تابناک به عنوان یکی از پر بازدید کننده ترین وب سایت های ایرانی هیچ شماره تماسی دیده نمی شود و فقط یک فرم و یک ایمیل وجود دارد که این مسئله ممکن است باعث نارضایتی کاربران شود.
 

همچنین می توان از تصویر نمودار به عنوان معیاری برای روش های ایده آل پشتیبانی نام برد. وب سایت ۷۰۱۰ سعی کرده است از اغلب این روش ها استفاده کند و با مشتریان خود در ارتباط باشد.
امیدوارم این مطلب توانسته باشد معیاری برای مقایسه وب سایت های مختلف در خصوص روش های ارتباط با مشتریان برای شما فراهم کند.
منبع : وبلاگ ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد