درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:21   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8577صفحه نخست » جمعه، 4 بهمن 1392 - 08:57
رضایت مشتریان از روش های پشتیبانی مختلف
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مطالب قبلی وبلاگ در مورد روش های متنوع پشتیبانی مطالبی نوشته شده بود اما در این مطلب به مقایسه روش های مختلف پشتیبانی بر اساس نظرسنجی که انجام شده است پرداخته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مطالب قبلی وبلاگ در مورد روش های متنوع پشتیبانی مطالبی نوشته شده بود اما در این مطلب به مقایسه روش های مختلف پشتیبانی بر اساس نظرسنجی که انجام شده است پرداخته می شود.
در مطلب استفاده از فیس بوک و تویتر در سیستم های ارتباط با مشتریان به روش جدید استفاده از شبکه های اجتماعی در این سیستم ها پرداخته شد. اما نتایج نظرسنجی نشان می دهد که کاربران همچنان روش های دیگر ارتباط با مشتریان را مانند ارتباط تلفنی ، چت ، ارسال ایمیل و … را ترجیح می دهند.
 


مطلبی که می توان از این تصویر نتیجه گرفت این است که علاوه بر روش های جدید تر برای ارتباط با مشتریان باید از روش های دیگر هم استفاده کرد. بعضا در وب سایت هایی که مراجعه می کنم می بینم که یا فقط یک شماره تماس وجود دارد و ایمیل و مشخصات دیگری وجود ندارد و یا یک فرم تنها در صفحه است و یا هیچ شماره تماسی در صفحه نیست که واقعا باعث تعجب است. مثلا در صفحه ارتباط با ما در وب سایت تابناک به عنوان یکی از پر بازدید کننده ترین وب سایت های ایرانی هیچ شماره تماسی دیده نمی شود و فقط یک فرم و یک ایمیل وجود دارد که این مسئله ممکن است باعث نارضایتی کاربران شود.
 

همچنین می توان از تصویر نمودار به عنوان معیاری برای روش های ایده آل پشتیبانی نام برد. وب سایت ۷۰۱۰ سعی کرده است از اغلب این روش ها استفاده کند و با مشتریان خود در ارتباط باشد.
امیدوارم این مطلب توانسته باشد معیاری برای مقایسه وب سایت های مختلف در خصوص روش های ارتباط با مشتریان برای شما فراهم کند.
منبع : وبلاگ ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد