درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 14:04   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8543صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 3 بهمن 1392 - 10:52
استاندار کرمان: مدیر روابط عمومی است باید با برنامه ریزی دقیق مردم را به مشارکت اقتصادی سوق دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-استاندار کرمان در شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان بر جذب اعتماد مردم به دولت و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-استاندار کرمان در شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان بر جذب اعتماد مردم به دولت و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.

 

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان ، با اشاره به اهمیت وجود روابط عمومی در دستگاه های اجرایی، گفت: ثمره هر کاری را روابط عمومی منعکس می کند.

 

رزم حسینی با اعلام اینکه سرمایه های سرگردان مردم باید در مسیر تولید و توسعه اقتصاد کشور و استان به کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: این از وظایف یک مدیر روابط عمومی است که باید با برنامه ریزی دقیق مردم را به مشارکت اقتصادی سوق دهد.

 

وی تصریح کرد: اگر فاصله مردم با دولت کم شود ، مردم در خلق حماسه اقتصادی مانند حماسه سیاسی مشارکت خواهند کرد.

 

استاندار کرمان خواستار فرهنگ سازی برای افزایش فرهنگ کار در استان شد و افزود: مردم را به سمت کارآفرینی سوق دهید که زمینه خلق حماسه اقتصادی است.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی تابلوی هر دستگاه اجرایی است، خاطر نشان کرد: از وظایف اصلی روابط عمومی تکریم مردم و گوش دادن به مشکلات و در آخر کمک به رفع موانع و مشکلات آنها است.

رزم حسینی اخلاق، ادب و صداقت در گفتار و کردار را از ویژگی های یک روابط عمومی موفق دانست و تأکید کرد: از سیاه نمایی پرهیز کنید و در ارائه گزارش عملکرد دقیق به مردم کوشا باشید.

 

وی نبود اطلاعات صحیح و به روز را از معضلات دستگاه های اجرایی استان عنوان کرد و یادآور شد: چنانچه اطلاعات دقیق و صحیحی را در اختیار سرمایه گذاران قرار ندهیم نمی توانیم توقع آبادانی استان را داشته باشیم.

 

استاندار کرمان تصریح کرد: از سیاسی کاری به شدت پرهیز کنید و از هر فردی که می تواند برای توسعه عمران و آبادانی استان موثر باشد، کمک بگیرید.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد