درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 12:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8495صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 30 دی 1392 - 06:38
پاسخگوی خودکار ایمیل و اهمیت آن در روابط عمومی اینترنتی
استفاده از ابزارهای متعددی که در ایمیل برای کاربران تدارک دیده شده و به طور عادی فعال نیست، یکی از مسائل مهم در روابط عمومی اینترنتی به شمار می رود. یکی از این ابزارها «Vacation responder» است که در بخش تنظیمات یا «Settings» ایمیل ها (اعم از یاهو، جی میل، ای او ال میل و...) قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استفاده از ابزارهای متعددی که در ایمیل برای کاربران تدارک دیده شده و به طور عادی فعال نیست، یکی از مسائل مهم در روابط عمومی اینترنتی به شمار می رود.

 

یکی از این ابزارها «Vacation responder» است که در بخش تنظیمات یا «Settings» ایمیل ها (اعم از یاهو، جی میل، ای او ال میل و...) قرار دارد.

در مقابل این ابزار نوشته شده است:

(sends an automated reply to incoming messages. If a contact sends you several messages, this automated reply will be sent at most once every 4 days)

 

ارسال خودکار پاسخ به پیام های واصله. اگر یک نفر به شما چندی پیام ارسال کند، این پیام برای او در هر چهار روز یک بار ارسال خواهد شد.

 

در واقع شما با فعال کردن این ابزار می توانید پیامی ثابت را برای ایجاد اطمیناد در فرستنده نسبت به دریافت پیامش به طور خودکار ارسال کنید.

 

کاربرد این ابزار مخصوصا در زمان هایی است که بخش روابط عمومی به دلیل مناسبت هایی که دارد، نمی تواند به ایمیل های دریافت شده به موقع پاسخ دهد. به همین منظور شما با قرار دادن یک پاسخ آماده شده مبنی بر اینکه از تاریخ فلان تا تاریخ فلان قادر به پاسخگویی به ایمیل های دریافتی نیستید و قرار دادن راه ارتباطی جایگزین، از تلف شدن وقت مخاطبانتان جلوگیری می کنید.

 

نمونه ای از پاسخ خودکار روابط عمومی برای مخاطبان

دوست گرامی

با سلام

به دلیل مشغله فعلی مجموعه برای برگزاری همایش سالانه ارتباطات از تاریخ 1/3/1393 الی 15/3/1393 قادر به پاسخگویی به این آدرس ایمیل نمی باشیم.

لذا در صورت لزوم می توانید از آدرس ایمیل adel.mirshahi@gmail.com یا شماره تلفن 021222370230 برای ارتباط فوری استفاده کنید.

با تشکر از پیام شما

روابط عمومی شرکت فلان

 

نحوه کاربرد پاسخگوی خودکار برای همه ایمیل های دریافتی

دوست گرامی

با سلام

ایمیل شما دریافت شد. در اسرع وقت به آن پاسخ خواهم داد.

با احترام

فلان

دقت کنید که برای پاسخگویی می توانید گزینه «Only send a response to people in my Contacts» را فعال کنید. یعنی تنها پاسخ خودکار برای افرادی ارسال شود که ایمیل آنها در قسمت مخاطبان شما وجود دارد.

 

همچنین این قابلیت وجود دارد که شما این پیام را تنها برای یک دوره زمانی خاص محدود کنید و به محض به اتمام رسیدن زمان تعیین شده، پیام خودکار برای مخاطبان ارسال نمی شود.

 

توصیه می شود در بخش روابط عمومی از پیام خودکار برای همه افرد (اعم از افرادی که اسمشان در لیست مخاطبان شما وجود دارد و کسانی که اسمشان در لیست نیست) ارسال شود. این کار باعث می شود که در پاسخگویی شتاب بیشتری به خرج دهید و بر کیفیت کار روابط عمومی دیجیتال در شرکت شما می افزاید.

 

برای شرکت های چند ملیتی که سایتشان به زبان آنها دیگر نیز به روز رسانی می شود، توصیه می شود که پیام خودکار خود را حداقل به دو زبان و حداکثر به تعداد زبان هایی که مخاطبانشان با آنها تکلم می کنند، تهیه شود.

 

در صورتی که به ایمیل ها پاسخ داده نمی شود، ارائه سایر راه های تماس در ابزار می تواند به رضایت از پاسخگویی منجر شود.

 

 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد