اختصاصی/ شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در طول کارگاه روشن شد که تبلیغات چی ها علاقه مند به یکپارچه سازی ویدئوی زنده با طرح های تبلیغاتی شان هستند، اما بسیاری از آنها نمی دانند که از کجا شروع کنند، یا آنها برنامه هایی داشتند اما مطمئن نبودند چگونه می توانند از آن برنامه ها بیشترین بهره را در بازگشت سرمایه شان دریافت کنند. ویدئو یکپاچه در طرح B2B و B2C اخیرا موضوع داغی بوده است؛ ما سوالاتی را که اخیرا بیشتر و بیشتر مطرح شده بود، طبقه بندی کردیم. و تصمیم گرفتیم مقاله ای را که در آن پنج نکته ای را که دیوید و لین در مورد اینکه چگونه می توان برنامه های ویدئویی زنده را با طرح تبلیغاتی خود یکپاچه کرد، توضیح داده بودند، روشن کنم.
-
تجربه ای صمیمانه تر برای مخاطبان تان خلق کنید.
با تلفیقی در ویدئوی زنده، مخاطب شما تنها اخبار یا اعلامیه زنده شما را مشاهده نمی کند، آنها درواقع به جای اینکه فقط یک اعلامیه ثابت روی کاغذ ببینند، سخنگوی شما را در قالب یک فرد می بینند. اگر شما یک کمپین رسانه های اجتماعی را به آن افزوده اید، مخاطبان تان می توانند احساسی به مراتب بیشتر در ارتباط با برند شما داشته باشند؛ چنانچه سخنگوی شما به سوالات توییت شده در طول وبکست زنده پاسخ دهد. چه مشاور هستید، یا در آژانس کار می کنید یا کسب و کاری را عرضه می کنید؛ ویدئوهای رویدادها، گزارش های خبری، موضوعات پیشنهادی به خبرنگاران و اطلاعیه ها در تجربه زنده ای که برای مخاطبان هدفتان تهیه شده باشد، تعامل بیشتری را برای مخاطبانتان به همراه خواهد داشت. این کار به سادگی عبارت «برو برای پخش زنده» اتفاق می افتد.
-
با آنچه در حال حاضر انجام می دهید، آغاز کنید و ویدئوی زنده را به آن بیافزایید
شما در حال حاضر در مورد رویدادهای مطبوعاتی، ارائه محصول، محتوای برند، شوهای سفارشی، اطلاع رسانی بازرگانی، سری های کنفرانس آنلاین و جوایز شناخت مشتری، برنامه ریزی می کنید- بنابراین چرا ویدئوی تان را با آن میکس نکنید؟ تبلیغات ویدئوی زنده لایه دیگری از عمق کمپین شما است که به مخاطبین شما اجازه می دهد که به خارج از دفتر یا اتاق خبر شما راه یابند و بروی تلفن مردم، تبلت ها و کامپیوترها دیده شوند. بسته به اینکه چه تعداد از طرفداران یا خود شما از آن بهره می گیرید، می تواند به همان اندازه نصب یک وب کم و خرید یک میکروفون و برخی چراغ ها را ساده کرد.
-
تمرین، تمرین، تمرین... به خصوص قبل از بحران
پخش زنده چهار چیز را می طلبد: نورپردازی خوب، یک دوربین با کیفیت، اینترنت سریع و صدای با کیفیت. شما می خواهید مدیران (یا مشتریان تان) عالی به نظر برسند، بنابراین این چهار مورد را بسنجید و برای پخش زنده در هر لحظه ای که برای شخص راحت است، آماده باشید. همیشه بهتر است که برنامه ریزی و عمل قبل از پدید آمدن بحران صورت گیرد، بنابراین زمانی را پیدا کنید که در آن نه تنها تجهیزات را مورد آزمایش قرار دهید بلکه سخنگویتان هم که قرار است روی آنتن برود، تمرین کند که در هنگام فیلمبرداری آرامش بیشتری را روبروی دوربین احساس کند.
اما اینکه کامل نیستید، خود یک مزیت است. نقص می تواند برای مخاطبان تان خوشایند شود و نهایتا سخنگوی شما را در ارائه توانمند تر می سازد.
-
اندازه گیری اثربخشی برنامه پخش زنده
در ماه سپتامبر، ما قابلیت جدید تبلیغات زنده را ارائه کردیم که ترکیبی از قدرت ویدئوی زنده با تبلیغات دیجیتال بود. آنالیتیکس در تبلیغات زنده یکپارچه شد تا قدرت ویدئوی تبلیغاتی زنده را نشان دهد، این برنامه ها شامل داده هایی بودند که شامل: مجموعه هایی پیشرو و ناظر از طریق کلیک بر روی آن، زمان شناور بیش از قطع و وصل ها، زمان های مشاهده (تصور کنید که شخصی 15 دقیقه را برای خواندن یک گزارش خبری صرف کند!)، و به اشتراک گذاری یکپارچه در توییتر و فیسبوک می شود.
کنسول تحلیلگر یواستریم که شامل همه کانال هایی می شود که به شما اجازه می دهند که تحلیل در زمان واقعی را مشاهده کنید، اطلاعاتی از قبیل مکانی (یا منطقه جغرافیایی) که ویدئو در آن دیده می شود.
-
چگونه احساس زنده بودن را زنده نگاه داریم، در زمانی که دیگر زنده نیست؟
بسیاری از تلاش های شما برای دستیابی به مخاطبان در سراسر محدوده های زمانی است، بنابراین یک رویداد زنده در کالیفرنیا ممکن است ممکن است برای شخصی که در توکیو حضور دارد، قابل قبول نباشد. با قابلیت یواستریم در فهرست پخش های زنده، شما می توانید به آسانی پخش واقع زنده خودتان را در یک حلقه که اجازه ادامه گفتگو در رسانه های اجتماعی داده شده، قرار دهید.
دیوید تامپسون و لین دای بعد از اجرا در انجم روابط عمومی امریکا
اگر هنوز هم به احتمالاتی در خصوص ویدئوهای زنده می اندیشید، چرا آن را آزمایش نمی کنید؟ دفعه بعد شما در بازی فوتبال بچه ها هستید، یا اگر از نقطه جدیدی در شهرتان بازدید می کنید، با گوشی هوشمندتان ما را بگیرید، نرم افزار یواستریم را دانلود کرده و آماده پخش زنده شوید. اگر خیلی زیاد است، خودتان از طریق وب کم لپ تاپ تان برنامه زنده را تولید و منتشر کنید. مطمئن باشید که از اینکه یک بار در زندگی شانس خود را در پخش زنده امتحان می کنید، پشیمان نخواهید شد.
منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|