درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8276صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 12 دی 1392 - 07:04
چگونه به سادگی وبلاگ روابط عمومی را شروع کنیم؟
از زمانی که دیانا هاف وبلاگ خود، مارکام را راه اندازی کرد، چیزهای زیادی را درباره جامعه وبلاگی یا جو وبلاگی آموخته است. در سه ماهی که از وبلاگ نویسی او می گذرد، دریافته است که حفظ یک وبلاگ به آن سادگی که به نظر می رسد، نیست. در عین حال ارزش تلاش را دارد تا بتوان آن را به وبلاگی سرگرم کننده، و فوق العاده تبدیل کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کیم هریسون- از زمانی که دیانا هاف وبلاگ خود، مارکام را راه اندازی کرد، چیزهای زیادی را درباره جامعه وبلاگی یا جو وبلاگی آموخته است. در سه ماهی که از وبلاگ نویسی او می گذرد، دریافته است که حفظ یک وبلاگ به آن سادگی که به نظر می رسد، نیست. در عین حال ارزش تلاش را دارد تا بتوان آن را به وبلاگی سرگرم کننده، و فوق العاده تبدیل کرد.


وبلاگ ها زمان برند! تقریبا همه کارشناسان وبلاگ نویسی می گویند نوشتن واقعی، سخت ترین قسمت در مورد داشتن یک وبلاگ است. وبلاگ باید مطالب تازه ای را به طور مداوم منتشر کند. دائم روزآمد شود و مطالبش مختصر و مفید و مرتبط با موضوع باشد و این چیزی است که شما باید در زمان های اضافی خود انجام دهید.


وبلاگ روابط را برقرار می کند. داشتن یک وبلاگ به این معنا است که دیانا هر روز یک دو جین وبلاگ دیگر و برخی پیام ها را می خواند. بر مبنای این نظرات، مردم وبلاگ او را پیدا می کنند و به آنچه او نوشته است، نظر می دهند. این بدین معناست که وی به روابط شخصی اش با افراد(و شرکت ها) شکل داده است و در غیر این صورت او شناخته نمی شد. به عنوان یک مشاور ارتباطات بازاریابی، این بدین معناست که او راه رسیدن به مشتریان بالقوه را بر خود هموار می کند.


وبلاگ ها نیازمند لینک دهی هستند. اگر می خواهید در وبلاگ موفق شوید (این که افراد یادداشت هایتان را بخوانند و به آن نظر دهند)، باید به سه چیز توجه کنید.
1. لینک
2. لینک
3. لینک


این لینک ها می تواند به وبلاگهای دیگر، وبسایت ها، گزارش های تحقیقی، آیتم های جدید، و مانند آن داده شوند. در غیر این صورت، شما صدایی تنها در سزمین رها شده وبلاگتان خواهید بود. وقتی به دیگران لینک می دهید، آنها نیز در مقابل به شما لینک می دهند، که این مساله به باعث می شود که شما در معرض افزایش فضای وبلاگی قرار بگیرید. (همه این افکار به این معناست که شما وقت قابل توجهی را صرف پیدا کردن اطلاعات مورد توجه برای آن چیزی خواهید کرد که می توانید به آن لینک دهید.)


وبلاگ ها شفافیت را افزایش می دهند. «وبلاگ به افراد اجازه می دهد دیده شوند، در صف و به طور جداگانه، شرکت شما، ارزش هایش، و اینکه چگونه به شکایات و بازخوردهای منفی، پاسخ می دهد.


این شفافیت هم خوب است و هم بد است: برای مثال، مت کاتس از گوگل، به وبمسترها می گوید که متخصصان سئو از اینکه گوگل به سوالاتشان پاسخ مرتبط می دهد خوشحال می شوند؛ کامپیوترهای دل، و از سوی دیگر، با نظراتی که توسط مشتریان بسیار عصبانی در وبلاگ وان تو وان جدیدش نوشته است، برخورد می کند.


وبلاگ ها نیاز به بازاریابی دارند- همانند خبرنامه ها و وبسایت ها، شما روابط وبلاگی را از طریق بازاریابی و روابط عمومی می سازید. این بستگی به وبلاگ شما، شرکت شما، و اینکه شما چه مقدار تلاش برای آن انجام می دهید، ساخت روابط چیزی حدود 3 الی 12 ماه (یا بیشتر) وقت می گیرد که افراد شما را شناسایی کرده و به شما لینک بدهند.


در مجموع دیانا معتقد است مزایای داشتن وبلاگ، اگر وقت و منابع آن را داشته باشید، بسیار بیشتر از معایب آن است.


مقالات بیشتر را درباره وبلاگ و روابط عمومی در شارا، بخوانید.
منبع: http://www.cuttingedgepr.com/articles/marketcomm_start_blog.asp

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد