درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 16:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7895صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 آذر 1392 - 19:43
مشاور مدیر عامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی:
رسانه‌ها در سازمان‌های شفاف، فرصت و در سازمان‌های غیر شفاف، تهدید تلقی می‌شوند
مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: رسانه‌ها در سازمان‌های شفاف، فرصت و در سازمان‌های غیر شفاف، تهدید تلقی می‌شوند به همین دلیل، درب‌های سازمان تأمین اجتماعی بر روی خبرنگاران باز است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی‌پور در همایش سراسری رؤسا و کارشناسان ارشد روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: کار و فعالیت در حوزه روابط عمومی تلاش و عشق مضاعف می‌طلبد.

وی خاطر نشان کرد: پیوند میان ارتباطات و فناوری اطلاعات سبب شده روابط عمومی‌، هم در تصمیم سازی و هم در تصمیم گیری نقش مؤثری داشته باشد.

تقی پور گفت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ سازمان تأمین اجتماعی نقش بسیار مؤثر وتعیین کننده‌ای در مواجه با انتظارات گروه‌های مرجع، مدیران و مسؤولان کشور، استادان دانشگاه، هنرمندان، رسانه‌ها ،تشکل‌های کارگری،کارفرمایی و بازنشستگی دارند؛از این رو باید از آمادگی لازم برای توضیح، تبیین و ترویج برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان برخوردار باشند.

وی  با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدها در حوزه روابط عمومی افزود: امروزه با فرصت‌ها و تهدیدهای فراوانی روبرو هستیم و رسانه‌ها در یک سازمان شفاف به عنوان فرصت و در سازمانی غیر شفاف به عنوان تهدید محسوب می‌شوند.

تقی پور اظهار داشت: در سازمانی که مدیریت ارشدش چهار راهبرد قانونمداری، برنامه‌محوری، پاکدستی و پاسخگویی را موردنظر قرار داده، حضور و نظارت رسانه‌ها در سازمان به عنوان یک فرصت تلقی شده و باید درب‌های آن بر روی خبرنگاران باز باشد.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی افزود:تعامل حرفه ای با رسانه‌ها برای ما خلق فرصت می‌کند و برای رسیدن به این سطح باید تلاش آگاهانه و هدفمند داشته باشیم.

وی به بحث شفافیت در اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود:این شفافیت و صراحت باید در عمل دیده شود.

تقی‌پور، استفاده صحیح از فضای مجازی را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: شبکه‌های اجتماعی امروز آسان‌ترین و سریع‌ترین راه برای ارتباط ما با شرکای اجتماعی است و باید از این مزیت به عنوان یک فرصت، بهره بگیریم.

گفتنی است همایش سراسری رؤسا و کارشناسان ارشد روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با حضور مدیرعامل و معاونان سازمان تأمین اجتماعی طی دو روز 21 و 22 آذرماه در مشهد مقدس برگزار شد.

 

منبع: روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد