درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 22:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7882صفحه نخست » شنبه، 23 آذر 1392 - 07:24
توجه به شکایت کارمندان و مشتری مداری رمز موفقیت در مدیریت است
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: مدیرانی در ادارات و شرکت های تولیدی موفق هستند که ضمن توجه به شکایت، انتقاد و اعتراض کارمندان و مشتریان خود برای رفع آن برنامه ریزی و همت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی با رویکرد مشتری مداری عصر جمعه با حضور مدیران روابط عمومی و بازاریابی دستگاههای اجرایی، شرکتها، بانکها، واحدهای تولیدی و صنعتی در سالن شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

محمود محمدیان عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در این همایش گفت: سه دهه است که" انقلاب راحتی" در اروپا اتفاق افتاده و مردم بدنبال آسایش و رفاه هستند و مدیران با  حرکت در این مسیر با تامین سود بیشتر این نیاز را برآورده می کنند.

وی افزود: با تغییر در مدل های ذهنی که هر یک از ما را به جایگاه فعلی رسانده باید در روش های خود تحول ایجاد کنیم و مسیر حرفه ای گری را بیاموزیم و اجرا کنیم.

عضو هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران تصریح کرد: دیگر با روش های سنتی نمی توان در کسب و کار، ایجاد ارتباط با مردم و مشتری مداری موفق شد لذا نیازمندیم با اتکاء به دانش و علم نوین رمز و راز موفقیت را آموخت و بکار بست.

محصولات برند به جزئیات توجه کرده اند

محمدیان بیان کرد: شرکتی در تولید موفق است که به جزئیات توجه جدی کند و بسیاری از محصولات "برند" همه جزئیات و مشتری مداری و سلیقه آنها را جدی گرفته اند زیرا گاهی اوقات مسائل جزئی برای مصرف کننده و مشتری بیشتر اهمیت دارد و کلیات را زیر سوال می برد.

وی افزود: اگر بتوانیم گفتگوهای مردم در پشت سر خود را مثبت کرده و از تاثیر تبلیغات آنها بخوبی استفاده و آن را مدیریت کنیم در عرضه محصول خود موفق خواهیم شد.

این استاد بازاریابی و تبلیغات یادآورشد: اگر مردم دوباره از یک کالا خرید کنند می توانند مدافع تبلیغات ما هم باشند و تولیدکنندگان هم باید با کنترل کیفیت و دوری از روشهای سنتی و توجه به جزئیات به بازاریابی محصول کمک بیشتری کنند.

شکایت مشتری جدی گرفته شود

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: شکایت مشتری یک عامل جزئی اما مهم است و نوع برخورد با شکایتها در تحکیم روابط و اصلاح فرآیندها و تولید و فروش کالای جدید بسیار تاثیرگذار است.

محمدیان اظهارداشت: بسیاری از شرکتهای غربی جسورانه شکایتهای مشتری را بر روی سایت خود قرار می دهند و از آن برای رفع نواقص کالا استفاده می کنند.

به انتقاد کارکنان و مردم توجه شود

مدرس سایت کافه مارکینگ گفت: مدیران دستگاههای اجرایی نباید به انتقاد کارکنان خود بی تفاوت باشند و آن را سرکوب کنند بلکه باید با شنیدن صدای اعتراض برای رفع آن اقدام کنند و بدانند انتقاد ارباب رجوع و کارمندان بیانگر ضعف دستگاه است که اگر اهمیت داده نشود فریاد می شود و کنترل آن سخت خواهد شد.

وی افزود: برخی از اعتراض ها پنهان است و به زبان نمی آیدکه باید آنها را نیز در نظر گرفت و بازخورد ارباب رجوع، کارکنان و مخاطبان بیانگر موفقیت یا عدم موقیت مدیریتها محسوب می شود.

محمدیان اظهارداشت: مجموعه ای که زیردست مدیران کار می کنند به اندازه فکر مدیران رشد می کنند و هر دستگاهی را از نظر رشد و پیشرفت می توان با ذهن و فکر مدیر مقایسه کرد.

وی گفت: باید گذشته شرکتها، ادارات، نهادها را بررسی کنیم تا دوباره اشتباهات آنها را تکرار نکنیم و اگر اشتباهی صورت می گیرد جدید باشد تا هزینه اضافی متحمل نشویم.

محمدیان آشنایی مدیران دستگاههای اجرایی و روابط عمومی ها با علم جدید را در پیشبرد امور موثر دانست.

 

منبع: مهر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد