درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 12:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟
  خطا بقا در روابط‌عمومی
  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7783صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 17 آذر 1392 - 15:21
روابط عمومی و گردشگری در ایالات متحده امریکا
یکی از درآمدهای ایالات متحده امریکا، از طریق مهاجرت، سرمایه گذاری مهاجران و توریسم به دست می آید. هر توریست خارجی در یک سفر معمولی، حدود 4300 دلار هزینه می کند و این باعث شده که صنعت توریسم و گردشگری به یکی از 10 صنعت برتر در 48 ایالت این کشور تبدیل شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از درآمدهای ایالات متحده امریکا، از طریق مهاجرت، سرمایه گذاری مهاجران و توریسم به دست می آید.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از نشریه فوربس، هر توریست خارجی در یک سفر معمولی، حدود 4300 دلار هزینه می کند و این باعث شده که صنعت توریسم و گردشگری به یکی از 10 صنعت برتر در 48 ایالت این کشور تبدیل شود.


این گزارش می افزاید هر 37 توریست یک فرصت شغلی در امریکا ایجاد می کند و به همین دلیل دولت امریکا برای این حوزه سرمایه گذاری های فراوانی انجام داده است. این در حالی است که امریکا تنها 236 سال قدمت تمدنی دارد و میراث تمدنی غنی برای عرضه به گردشگران ندارد.


استفان جی کلوبگ، رئیس برند ایالات متحده امریکا در مورد بهره مندی ایالات متحده از روابط عمومی گفت: یکی از اهداف ایالات متحده امریکا ساخته شدن و حفظ برند USA با بهره گیزی از روابط عمومی و ترویج توریسم می باشد.


وی افزود: ما نیز همانند کانادا، ژاپن و بریتانیای کبیر، بیشترین استفاده را از رسانه های چاپی و دیجیتال، تلویزیون و بیلبوردها می بریم و در مجموع هزینه ای حدود 12.3 میلیون دلار به این بخش اختصاص داده می شود.


وی با اشاره به حضور تازه واردانی مثل کره جنوبی و برزیل افزود، مکزیک، آلمان، فرانسه، چین و استرالیا، جزو برترین کشورهای توریستی هستند که از روابط عمومی برای جلب توریست بهره برده اند.


وی با بیان اینکه ما 250 ناحیه را در ایالات متحده شناسایی و برای آنها پروفایل تهیه کرده ایم افزود: این مناطق به گونه ای انتخاب شده اند که با ذائقه تمام مردم جهان سازگزار می باشند.


وی همچنین گفت: اطلاعات کاربردی، حمل و نقل، اسکان، تسهیلات برای دریافت پول، تمدید ویزا و سایر موارد در این بخش ها محیا شده است.


وی افزود ما برای ساختن برند ایالات متحده امریکا بالغ بر 200 میلیون دلار بودجه دریافت کرده ایم که از طریق مالیات از مردم دریافت شده است.


در انتها وی گفت: برای ساختن برند ایالات متحده امریکا، کمپین های فراوانی برگزار می شود و توانسته ایم با بهره گیری از تمام ابزارهای موجود روابط عمومی از قبیل عکس و فیلم، این صنعت را در ایالات متحده امریکا رونق ببخشیم.


برای نمونه، این کلیپ در سال 1992 با نام سرزمین رویاها در کمپین روابط عمومی تهیه و ارائه شده است.

سوال اینجاست: ما برای ساخت برند ایران چه اقدامات روابط عمومی انجام داده ایم؟
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد