درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7759صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 17 آذر 1392 - 07:26
مدیرعامل کانون: اهمیت فرهنگ‌سازی مبتنی بر افکار عمومی در روابط عمومی کانون
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روابط عمومی را پل ارتباطی بین مسوولان و مردم دانست و تاکید کرد که نباید از این نقش مهم غفلت کنیم.

به گزارش شارا به نقل از پانا، علیرضا حاجیان‌زاده در دیدار با مدیرکل و کارشناسان این اداره به سابقه‌ی 5 ساله فعالیت خود به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد که با حساسیت‌ها، تاثیر و مشکلات این عرصه کاملا آشناست و به آن علاقه دارد.


وی اضافه کرد: در این بخش به طور معمول کارهای تعریف‌نشده‌ و زمین‌مانده‌ی هرگوشه‌ای از سازمان‌ها بر‌دوش روابط عمومی گذاشته می‌شود و من از مدیریت و کارکنان روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون که با اشتیاق و انگیزه فعالیت می‌کنند و کارها را پیش می‌برند، تشکر می‌کنم.


حاجیان‌زاده در ادامه تصریح کرد: نقش واسط این نهاد مهم نباید به بلندگوی تبلیغاتی تبدیل شود اگرچه ممکن است مدیران از این نقش خوششان بیاید ولی باید شما منعکس‌کننده دیدگاه‌های مردم و نگاه آنان به مدیران باشید.


مدیرعامل کانون با اشاره به این که نقدهای مردم گاهی ممکن است با تندی و تیزی همراه باشد یادآور شد که روابط عمومی می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها و ارایه تحلیل موثر باشد و نباید مدیران را از افکار عمومی جدا کرد و پشت درهای بسته قرار داد.


وی گفت که در این زمینه علاقه‌مند است نقدهای بیرونی و داخلی مخاطبان و کارکنان کانون را ببیند و بشنود و در جریان فضای عمومی کانون قرار بگیرد.


حاجیان‌زاده با بیان این‌که روابط عمومی یک علم و یک هنر است در عین حال گفت که به نقش فرهنگی و تاثیر روابط عمومی در فرهنگ‌سازی و مدیریت بحران در کشور ما کمتر توجه شده است.


مدیرعامل کانون در پاسخ به نقد یکی از کارشناسان مبنی بر این که روابط عمومی یک واحد اجرایی نیست و چرا به نقش آن در برنامه‌ریزی‌های سازمانی توجه نمی‌شود؟ افزود: روابط عمومی می‌تواند هنرمندانه با افکار عمومی ارتباط برقرار کند و مطمئن باشید که من این مدیریت را بخشی اجرایی نمی‌دانم - اگرچه مسولیت‌های اجرایی هم بر عهده‌اش قرار دارد - ولی نگاه من به این بخش کاملا فرهنگی است و به نظرم این مدیریت در کانون باید بیش از دیگر بخش‌ها به مسایل فرهنگی توجه داشته باشد.


محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز در این دیدار از این که مدیرعامل کانون به خانواده روابط عمومی کشور تعلق دارد اظهار خرسندی کرد و با ارایه‌ی گزارشی موفقیت‌های ملی و بین المللی به دست آمده در این مدیریت را طی سال‌های اخیر نتیجه بهره‌مندی از دیدگاه‌های کارشناسی و حرکت بر مدار استفاده از خرد جمعی دانست.


علیرضا حاجیان‌زاده از روز 12 آذر 1392 با حکم علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش مسولیت مدیرعاملی کانون را بر عهده گرفت.


از آن روز تعداد زیادی از مدیران و همکاران بخش‌های مختلف کانون به دیدار او رفته‌اند و ضمن تبریک انتصاب وی گزارشی از فعالیت‌های خود ارایه کرده‌اند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد