درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7759صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 17 آذر 1392 - 02:56
مدیرعامل کانون: اهمیت فرهنگ‌سازی مبتنی بر افکار عمومی در روابط عمومی کانون
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روابط عمومی را پل ارتباطی بین مسوولان و مردم دانست و تاکید کرد که نباید از این نقش مهم غفلت کنیم.

به گزارش شارا به نقل از پانا، علیرضا حاجیان‌زاده در دیدار با مدیرکل و کارشناسان این اداره به سابقه‌ی 5 ساله فعالیت خود به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد که با حساسیت‌ها، تاثیر و مشکلات این عرصه کاملا آشناست و به آن علاقه دارد.


وی اضافه کرد: در این بخش به طور معمول کارهای تعریف‌نشده‌ و زمین‌مانده‌ی هرگوشه‌ای از سازمان‌ها بر‌دوش روابط عمومی گذاشته می‌شود و من از مدیریت و کارکنان روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون که با اشتیاق و انگیزه فعالیت می‌کنند و کارها را پیش می‌برند، تشکر می‌کنم.


حاجیان‌زاده در ادامه تصریح کرد: نقش واسط این نهاد مهم نباید به بلندگوی تبلیغاتی تبدیل شود اگرچه ممکن است مدیران از این نقش خوششان بیاید ولی باید شما منعکس‌کننده دیدگاه‌های مردم و نگاه آنان به مدیران باشید.


مدیرعامل کانون با اشاره به این که نقدهای مردم گاهی ممکن است با تندی و تیزی همراه باشد یادآور شد که روابط عمومی می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها و ارایه تحلیل موثر باشد و نباید مدیران را از افکار عمومی جدا کرد و پشت درهای بسته قرار داد.


وی گفت که در این زمینه علاقه‌مند است نقدهای بیرونی و داخلی مخاطبان و کارکنان کانون را ببیند و بشنود و در جریان فضای عمومی کانون قرار بگیرد.


حاجیان‌زاده با بیان این‌که روابط عمومی یک علم و یک هنر است در عین حال گفت که به نقش فرهنگی و تاثیر روابط عمومی در فرهنگ‌سازی و مدیریت بحران در کشور ما کمتر توجه شده است.


مدیرعامل کانون در پاسخ به نقد یکی از کارشناسان مبنی بر این که روابط عمومی یک واحد اجرایی نیست و چرا به نقش آن در برنامه‌ریزی‌های سازمانی توجه نمی‌شود؟ افزود: روابط عمومی می‌تواند هنرمندانه با افکار عمومی ارتباط برقرار کند و مطمئن باشید که من این مدیریت را بخشی اجرایی نمی‌دانم - اگرچه مسولیت‌های اجرایی هم بر عهده‌اش قرار دارد - ولی نگاه من به این بخش کاملا فرهنگی است و به نظرم این مدیریت در کانون باید بیش از دیگر بخش‌ها به مسایل فرهنگی توجه داشته باشد.


محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز در این دیدار از این که مدیرعامل کانون به خانواده روابط عمومی کشور تعلق دارد اظهار خرسندی کرد و با ارایه‌ی گزارشی موفقیت‌های ملی و بین المللی به دست آمده در این مدیریت را طی سال‌های اخیر نتیجه بهره‌مندی از دیدگاه‌های کارشناسی و حرکت بر مدار استفاده از خرد جمعی دانست.


علیرضا حاجیان‌زاده از روز 12 آذر 1392 با حکم علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش مسولیت مدیرعاملی کانون را بر عهده گرفت.


از آن روز تعداد زیادی از مدیران و همکاران بخش‌های مختلف کانون به دیدار او رفته‌اند و ضمن تبریک انتصاب وی گزارشی از فعالیت‌های خود ارایه کرده‌اند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد