درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:20   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7251صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 آبان 1392 - 18:27
انتصاب مسئول اطلاع رسانی جشنواره تلویزیونی جام جم
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی حکمی از سوی دبیر اجرایی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم، علی ستوده نیا به عنوان مسول اطلاع رسانی این جشنواره منصوب شد.
 

 

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان، در حکم امیر محمدی برای ستوده نیا آمده است: نظر به تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی در عرصه خبر و روزنامه نگاری به عنوان مسئول ستاد خبری و اطلاع رسانی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم منصوب می شوید.


این حکم می افزاید: تعامل با رسانه ها، بهرگیری مناسب از ظرفیت شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی، برگزاری نشست های تخصصی پژوهشی ، انتقال گسترده اطلاعات این رویداد مهم فرهنگی هنری معاونت سیمای رسانه ملی و .... از جمله رئوس عمده عملکرد ستاد خبری و اطلاع رسانی این جشنواره می باشد.


دبیر اجرایی جشنواره تلویزیونی جام جم در پایان اظهار امیدواری کرده است که مسئول اطلاع رسانی جشنواره با اتکال به الطاف ایزد منان و ارتباط مستمر با دبیرخانه های شش گانه جشنواره و تعامل با سایر ستادها در این امر مهم موفق و موید باشد.


گفتنی است علی ستوده نیا پیش از این مسئولیت هایی مختلفی در حوزه روابط عمومی و رسانهداشته که از آن جمله می توان به مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر فرهنگ و هنر خبرگزاری مهر، مسئول روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و همکاری با رسانه های مختلف اشاره کرد.


بخش های ستاد خبری، بولتن های جشنواره، نظرسنجی، نشست های موضوعی و تخصصی و نیز ارتباط با هنرمندان در زیرمجموعه واحد اطلاع رسانی جشنواره فعالیت خواهند کرد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد