درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7191صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 27 آبان 1392 - 02:01
درس هایی از نا آرامی های برزیل برای روابط عمومی
فلاویو کاسترو، یکی از شرکای ارتباطی FSB برزیل - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میامی- نا آرامی های اجتماعی برزیل در اوایل سال جاری زمینه ای برای بررسی مسیر رسانه های اجتماعی در پرورش تحرکات و نهایتا تاثیر آنها بر برندها شد که در اجلاس جهانی روابط عمومی 2013 مورد بررسی قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میامی- نا آرامی های اجتماعی برزیل در اوایل سال جاری زمینه ای برای بررسی مسیر رسانه های اجتماعی در پرورش تحرکات و نهایتا تاثیر آنها بر برندها شد که در اجلاس جهانی روابط عمومی 2013 مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، فلاویو کاسترو، یکی از شرکای ارتباطی FSB برزیل در مصاحبه با روزنامه نگار و نویسنده کریستین کوریا، گفت: نتایج تحقیقی در موسسه آمار و افکار سنجی برزیل که نشان می دهد 78 درصد از هزاران معترض در سن ورود به دانشگاه قرار داشته اند. وی افزود: این تحقیق همچنین نشان می دهد، معترضانی که در ماه ژوئن برای اعتراض به سیاست های صعیف اقتصادی به خیابان ها ریختند، از شبکه های اجتماعی برای تصمیم گیری برای تظاهرات و متقاعد کردن دوستان شان استفاده کرده بودند.


کاسترو اشاره کرد: «مشابه جنبش وال استریت، این جنبش از اینترنت شروع شد و سپس در فضای فیزیکی ادامه یافت.»


وی گفت: «در نهایت، جنبش گسترده شد و به اندازه ای پیش رفت که در آن برندها و به ویژه بانک ها و شرکت های بین المللی مورد هدف قرار گرفتند. چهره جهانی برزیل در آن زمان ضربه بزرگی را متحمل شد و محبوبیت سیاستمداران را به شدت تحت تاثیر قرار داد.»


به گزارش شارا، کوریا اذعان کرد: «شرکت هایی که مورد حمله قرار گرفتند، پاسخی ندادند.» وی افزود: « من نمی دانم اگر آنها می خواستند به معترضین پاسخ بدهند باید چه پاسخی به آنها می دادند و آنها به شدت می ترسیدند که پاسخ شان فضا را متشنج تر کند.»


با اینکه جنبش در حال حاضر سرد شده است، اما حامیان بازی های دور بعد المپیک 2016 و کاپ جهانی فیفا –که هر دو در برزیل برگزار می شوند- برای مدیریت بحران فکر می کنند.


منبع: http://www.holmesreport.com/news-info/14222/PRSummit-Lessons-Learned-From-Brazils-Unrest.aspx


منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احسان
| 1392/8/27 - 07:16 |     0     0     |
ترجمه این قدر ضعیف اصلا فهمیده مترجم چه ترجمه کرده است متن این همه ضعیف و سر درگم و بی مفهوم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد