درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 719صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 31 اردیبهشت 1391 - 05:06
اطلاع ‎رسانی رسالت مهم روابط عمومی‌ها
  

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: یکی از رسالت‎های مهم روابط عمومی، اطلاع‎رسانی مطلوب و به موقع است.
 
 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی دیدار کارکنان روابط عمومی گاز گلستان با مدیر عامل این شرکت در روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: اطلاع‎رسانی مطلوب می‎تواند اقدامات و خدمات انجام شده سازمان متبوع خود را به مردم منعکس کند تا همگان از عملکرد آن سازمان و خدمات ارائه شده آگاهی یابند.
 
 وی افزود: روابط عمومی علاوه بر اینکه سخنگوی سازمان است به عنوان نبض و قلب تپنده آن سازمان نیز می‎باشد.
 
 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: برقراری ارتباط دو سویه بین مدیر سازمان با مردم و همچنین مدیر با کارکنان از وظایف دیگر روابط عمومی است زیرا به عنوان امین سازمان با درایت خود می‎تواند خواسته‎های مردم و کارکنان را دریافت و به مدیر منتقل کرده و آنها را پیگیری و مرتفع کند.
 
 سنگدوینی خاطر نشان کرد: مدیران سازمان‎ها برای اینکه بتوانند جایگاه سازمان تحت مدیریت خود را ارتقا دهد باید به نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان‎ها بیشتر توجه کرده و با بهره‎گیری از آن بتواند به اهداف مورد نظر خود برسند که خوشبختانه در این شرکت به این امر درحد امکان توجه شده و روابط عمومی شرکت جایگاه ویژه‎ای را که شایسته آنها است دارا می‎باشد.
 
 در ادامه این دیدار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان که به عنوان مهمان افتخاری در این جلسه حضور داشت با تبریک این روز ارزشمند گفت: مدیر موفق هم پای روابط عمومی سازمانش است چرا که اگر مدیری به این واحد توجه نداشته باشد نمی‎تواند در اجرای برنامه‎هایش موفق باشد و بالعکس گاهی نیز مدیر حامی روابط عمومی است ولی واحد مربوطه توانا نیست و می‎توان نتیجه گرفت که شایسته است این دو با یاری هم امورات را به پیش ببرند.
 
 حسین عاشور افزود: در حال حاضر روابط عمومی گاز گلستان به عنوان یکی از روابط عمومی‎های برتر استان است که توفیقات بسیاری کسب کرده و این امر موجب افتخار ما می‎باشد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد