درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7061صفحه نخست » سه شنبه، 21 آبان 1392 - 10:27
آمارهایی خواندنی درباره شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی که این روزها از آنها با عنوان رسانه ی اجتماعی نیز یاد می شود، مرزهای جغرافیایی را مدت هاست که پشت سر گذاشته اند و آنچه منجر به مهم شدنشان شده، قلمرو و تنوع مخاطبانشان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه ی اجتماعی حالا دیگر تنها فیس بوک نیست و کاربران در کشورهای بزرگ نسبت به جذب شدن به شبکه های منطقه ای و محلی هم ذوق نشان می دهند.

هم اکنون ۲۴ شبکه اجتماعی با امکانات گوناگون در اختیار مردم جهان است و مردم دنیا می توانند دنیای مجازی شان را فراتر فیس بوک هم بسازند.

در این گزارش در مورد آمارهایی جالب درباره شبکه های اجتماعی بزرگ و کوچک با شما سخنی گوییم:

۱.  فیس بوک همچنان پرچمعیت ترین شبکه ی اجتماعی با ۱/۶ میلیارد کاربر فعال در ماه است. البته در میان از یوتیوب هم نباید غافل شد که در همسایگی فیس بوک با یک میلیارد کاربر فعال در ماه به کار خود ادامه می دهد.

۲.  رسانه اجتماعی بزرگ چین به نام Qzone با ۷۱۲ میلیون کاربر در رتبه بعدی قرار دارد. این رقم دو برابر جمعیت سرویس پیام رسان (چت) واتس آپ و سه برابر تعداد کاربران شبکه اجتماعی توئیتر است.

۳.  تعدادی از پلت فرم های پیام رسان یا همان چت دنیای مجازی یعنی واتس آپ، لاین و ویچت هم در میان بهترین ها هستند.

۴ ۸۶% . کاربران فیسبوک خارج از آمریکا هستند.

۵ .با وجود اینکه فیس بوک در چین فیلتر است، هم اکنون ۹۵ میلیون نفر چینی عضو این شبکه اجتماعی هستند. همچنین ۶۸ میلیون هندی و ۴۲ میلیون برزیلی هم اکنون عضو فیس بوک هستند. مجموع کاربران فیس بوک در این سه کشور بیش از دو برابر جمعیت ۱۰۰ میلیونی کاربران آمریکایی است

۶ . نزدیک به ۲۵% کاربران لینکدین هندی هستند. در حقیقت جمعیت هندی های لینکدین و گوگل پلاس از جمعیت آمریکایی این دو شبکه اجتماعی بیشتر است.

۷ . گوگل پلاس ۱۰۰ میلیون، توئیتر ۸۰ میلیون و یوتیوب ۶۰ میلیون عضو چینی دارند.

۸.  لینکداین تنها شبکه اجتماعی فیلترنشده در چین است که ۲۰ میلیون چینی عضو آن هستند.

۹.  منطقه آسیا و اقیانوس آرام بیش ار سایر مناطق جهان کاربر فعال دارد.

 

منبع:بانکی دات آی آر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
6741212
| 1392/8/21 - 20:03 |     0     0     |
جالب بود ...ممنون


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد