درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 13:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7061صفحه نخست » سه شنبه، 21 آبان 1392 - 09:51
آمارهایی خواندنی درباره شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی که این روزها از آنها با عنوان رسانه ی اجتماعی نیز یاد می شود، مرزهای جغرافیایی را مدت هاست که پشت سر گذاشته اند و آنچه منجر به مهم شدنشان شده، قلمرو و تنوع مخاطبانشان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه ی اجتماعی حالا دیگر تنها فیس بوک نیست و کاربران در کشورهای بزرگ نسبت به جذب شدن به شبکه های منطقه ای و محلی هم ذوق نشان می دهند.

هم اکنون ۲۴ شبکه اجتماعی با امکانات گوناگون در اختیار مردم جهان است و مردم دنیا می توانند دنیای مجازی شان را فراتر فیس بوک هم بسازند.

در این گزارش در مورد آمارهایی جالب درباره شبکه های اجتماعی بزرگ و کوچک با شما سخنی گوییم:

۱.  فیس بوک همچنان پرچمعیت ترین شبکه ی اجتماعی با ۱/۶ میلیارد کاربر فعال در ماه است. البته در میان از یوتیوب هم نباید غافل شد که در همسایگی فیس بوک با یک میلیارد کاربر فعال در ماه به کار خود ادامه می دهد.

۲.  رسانه اجتماعی بزرگ چین به نام Qzone با ۷۱۲ میلیون کاربر در رتبه بعدی قرار دارد. این رقم دو برابر جمعیت سرویس پیام رسان (چت) واتس آپ و سه برابر تعداد کاربران شبکه اجتماعی توئیتر است.

۳.  تعدادی از پلت فرم های پیام رسان یا همان چت دنیای مجازی یعنی واتس آپ، لاین و ویچت هم در میان بهترین ها هستند.

۴ ۸۶% . کاربران فیسبوک خارج از آمریکا هستند.

۵ .با وجود اینکه فیس بوک در چین فیلتر است، هم اکنون ۹۵ میلیون نفر چینی عضو این شبکه اجتماعی هستند. همچنین ۶۸ میلیون هندی و ۴۲ میلیون برزیلی هم اکنون عضو فیس بوک هستند. مجموع کاربران فیس بوک در این سه کشور بیش از دو برابر جمعیت ۱۰۰ میلیونی کاربران آمریکایی است

۶ . نزدیک به ۲۵% کاربران لینکدین هندی هستند. در حقیقت جمعیت هندی های لینکدین و گوگل پلاس از جمعیت آمریکایی این دو شبکه اجتماعی بیشتر است.

۷ . گوگل پلاس ۱۰۰ میلیون، توئیتر ۸۰ میلیون و یوتیوب ۶۰ میلیون عضو چینی دارند.

۸.  لینکداین تنها شبکه اجتماعی فیلترنشده در چین است که ۲۰ میلیون چینی عضو آن هستند.

۹.  منطقه آسیا و اقیانوس آرام بیش ار سایر مناطق جهان کاربر فعال دارد.

 

منبع:بانکی دات آی آر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
6741212
| 1392/8/21 - 19:27 |     0     0     |
جالب بود ...ممنون


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد