درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 07:42   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7061صفحه نخست » سه شنبه، 21 آبان 1392 - 09:51
آمارهایی خواندنی درباره شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی که این روزها از آنها با عنوان رسانه ی اجتماعی نیز یاد می شود، مرزهای جغرافیایی را مدت هاست که پشت سر گذاشته اند و آنچه منجر به مهم شدنشان شده، قلمرو و تنوع مخاطبانشان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه ی اجتماعی حالا دیگر تنها فیس بوک نیست و کاربران در کشورهای بزرگ نسبت به جذب شدن به شبکه های منطقه ای و محلی هم ذوق نشان می دهند.

هم اکنون ۲۴ شبکه اجتماعی با امکانات گوناگون در اختیار مردم جهان است و مردم دنیا می توانند دنیای مجازی شان را فراتر فیس بوک هم بسازند.

در این گزارش در مورد آمارهایی جالب درباره شبکه های اجتماعی بزرگ و کوچک با شما سخنی گوییم:

۱.  فیس بوک همچنان پرچمعیت ترین شبکه ی اجتماعی با ۱/۶ میلیارد کاربر فعال در ماه است. البته در میان از یوتیوب هم نباید غافل شد که در همسایگی فیس بوک با یک میلیارد کاربر فعال در ماه به کار خود ادامه می دهد.

۲.  رسانه اجتماعی بزرگ چین به نام Qzone با ۷۱۲ میلیون کاربر در رتبه بعدی قرار دارد. این رقم دو برابر جمعیت سرویس پیام رسان (چت) واتس آپ و سه برابر تعداد کاربران شبکه اجتماعی توئیتر است.

۳.  تعدادی از پلت فرم های پیام رسان یا همان چت دنیای مجازی یعنی واتس آپ، لاین و ویچت هم در میان بهترین ها هستند.

۴ ۸۶% . کاربران فیسبوک خارج از آمریکا هستند.

۵ .با وجود اینکه فیس بوک در چین فیلتر است، هم اکنون ۹۵ میلیون نفر چینی عضو این شبکه اجتماعی هستند. همچنین ۶۸ میلیون هندی و ۴۲ میلیون برزیلی هم اکنون عضو فیس بوک هستند. مجموع کاربران فیس بوک در این سه کشور بیش از دو برابر جمعیت ۱۰۰ میلیونی کاربران آمریکایی است

۶ . نزدیک به ۲۵% کاربران لینکدین هندی هستند. در حقیقت جمعیت هندی های لینکدین و گوگل پلاس از جمعیت آمریکایی این دو شبکه اجتماعی بیشتر است.

۷ . گوگل پلاس ۱۰۰ میلیون، توئیتر ۸۰ میلیون و یوتیوب ۶۰ میلیون عضو چینی دارند.

۸.  لینکداین تنها شبکه اجتماعی فیلترنشده در چین است که ۲۰ میلیون چینی عضو آن هستند.

۹.  منطقه آسیا و اقیانوس آرام بیش ار سایر مناطق جهان کاربر فعال دارد.

 

منبع:بانکی دات آی آر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
6741212
| 1392/8/21 - 19:27 |     0     0     |
جالب بود ...ممنون


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد